17% от купувачите в интернет у нас са "ловци на промоции" | ||||||
| ||||||
Интензивното търсене на промоции е основната черта на хората от тази група. Търсенето на намаления обаче съвсем не е случайно, защото близо половината спадащи към този тип гледат най-малко едно дете, което засилва нуждата от внимателно ограничаване на разноските. Предпочитаните от тях продукти са дрехи - 82%, обувки - 81%, книги - 63%, и домакински средства - 60%. Проучването разкрива, че най-много българи - 40%, попадат в групата на "рутинния тип". Най-характерен представител на тази група са мъже от големите градове, с деца, на възраст между 30 и 49 г. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg