92 обаждания на телефона на потребителя в КЗП през почивните дни | ||||||
| ||||||
На телефона на потребителя са дадени и 23 консултации. В два от случаите гражданите са се интересували каква е възможността да върнат на търговеца закупени минисистема и телевизор, които нямат дефекти. Потребителите са информирани, че според разпоредбите на Закона за защита на потребителите връщането на стоки без дефект е възможно единствено в случай, че са закупени от онлайн магазин или извън търговски обект. При пазаруване от т.нар. традиционни магазини търговците не са задължени да приемат обратно вече продадени продукти без дефект, тъй като потребителят е имал възможността да се запознае предварително със съществените и реални характеристики на стоката преди да вземе решение за покупката, докато при интернет магазините и сделките извън търговски обект това не е така. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg