ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Ангелкова във Варна: Работим за привличането на туристи и от по-екзотични държави | ||||||
| ||||||
Рекламата за тази година е 11 млн. лв. в нашия бюджет. За следващата година се надяваме на по-голям бюджет, в момента се уточняват детайлите, анонсира министърът пред медии и съобщи, че в момента се работи не само по отношение на изискванията на целевите пазари в топ 10, но и на перспективните - САЩ, Китай, Япония, Индия, Южна Корея, Близък изток, които изискват по-специфични действия, поясни тя. На въпрос как влияят текстове в публичното пространство срещу българския туризъм, министърът заяви: Яд ме е на такава кампания, не сме крили, че този сезон ще е труден след три години непрекъснат ръст, не сме крили, че има проблеми в сектора и инцидентни нарушения, но те не трябва да развалят имиджа на българския туризъм. Всеки проблем решаваме в режим на диалог, така че да създадем устойчивост на сектора, посочи тя и цитира информация от бизнеса, че има достатъчно туристи в курортите и по цялото море. Работим с общи усилия, за да направим продукта ни устойчив и предпочитан. Проблеми, които са замитани 20-30 години, сега решаваме заедно, стана ясно от думите й. Министърът благодари на бизнеса и местните власти за постигнатото през последните години и за усилията то да се задържи въпреки прогнозите за спад от важни туристически пазари като Русия и Германия. Ето защо предвидените дейности, включително и за национална туристическа реклама, са с цел приток на туристи през летните сезони на 2020 и 2021 г., посочи още тя. Програмата за реклама включва разнообразни канали. Извън туристическите изложения, онлайн рекламата, която заема ключово място, ще предложим и конкретни стъпки за подкрепа на организирания туризъм с допълнителни средства за промотиране, поясни министър Ангелкова. Механизмът, който се подготвя в момента, е базиран върху броя туристи в регистрираните места за настаняване. Това реално ще подпомогне сектора именно чрез допълнителна реклама. Подкрепата ще се осъществява като начало през месеците юни и септември, към които засега има все още по-малък интерес. Министърът оцени работата в регионите и благодари на всички, които се включиха в организациите за управление на туристическите райони. Те могат да определят фокуса, който е важен за регионите и за съответните приоритети в развитието им. С вицепремиера Екатерина Захариева коментираме възможността за издаване на многократни визи за туристи от Русия и Турция, което безспорно ще насърчи туристопотока от тези държави към България. Ще подкрепим предложеното от колегите – обсъждаме колко дълги могат да бъде визите и дали ще са многократни, това би подпомогнало организирания туризъм. Министърът на туризма обърна внимание и върху важността на Единната система за туристическа информация, която ще ограничи сивата икономика в туризма и ще повиши сигурността на посетителите. ЕСТИ е много важна не само заради връзката с НАП и МВР. Тя ще ни помогне и за по-детайлизирани и задълбочени анализи, когато говорим за стратегия, обобщи тя. Обявихме старта на ЕСТИ през февруари и дадохме достатъчно дълъг гратисен период на предприемачите и общините до 1 октомври 2019 г. за попълване на данните. Обръщам внимание, че това е задължение по закон. Освен глоба, санкциите предвиждат отнемане на категорията на обекта при повторно нарушение, предупреди министър Ангелкова. "2019 г. е преломна за туристическия сектор. Спадът на туристи по някои пазари след историческия рекорд от миналата година не е повод за отчаяние“, коментира зам.-председателят на УС на Националния борд по туризъм Мартин Захариев. Според него негативната кампания, която върви в социалните мрежи и някои медии, играе лоша роля. Трябва да се самоуважаваме малко повече и да ценим това, което България притежава. Със задоволство искам да кажа, че документите на Министерството на туризма от година на година стават все по-задълбочени и модерни и това е така, защото имаме работещо министерство, посочи още Захариев. Сийка Кацарова, председател на УС на Българския съюз по балнеология и СПА туризъм, се спря и на друг основен проблем за сектора - сезонността. Той според нея трябва да бъде решен не от едно министерство, а от цялата администрация, и открои значението на СПА туризма това да се случи. По-рано вчера министър Ангелкова се срещна с ръководители и членове на Съюза на хотелиерите-кк Златни пясъци и на Съюза на собствениците за развитие на кк Златни пясъци. В програмата й са включени също срещи за туристическите пазари Германия и Русия. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Aнонимен
на 23.07.2019 г.
0
на 23.07.2019 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Регистрираха земетресение в България
11:07 / 26.11.2024
Райна остава стара мома, гаджето я заряза заради лекарка
13:09 / 26.11.2024
Няма да ни се размине, НИМХ потвърди официално прогнозата
10:42 / 27.11.2024
Германци атакуват имотния пазар у нас
16:07 / 26.11.2024
Певица се ожени и разведе за една година
17:22 / 26.11.2024
Атиджа крие връзка с таен мъж
08:54 / 26.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета