Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Автоексперт: България се превърна в изпитателен полигон на шофьорите
Автор: Екип Ruse24.bg 09:13 / 24.08.2022Коментари (1)364
© Нова тв
"За съжаление, се превърнахме в страната, която се превърна в изпитателен полигон докъде стигат възможностите на всички шофьори". Така автоекспертът Красимир Георгиев коментира пътната обстановка у нас - с високите скорости, катастрофите и разхождането на животни по пътните платна.

От място, близо до катастрофата край Скравена между джип и цистерна преди дни, в ефира на предаването "Здравей, България" той посочи:

"Мястото е критично и много отдалече се вижда с просто око, че там има условия за възникване на ПТП. Мисля, че има много какво да се направи, за да се обезопаси това място".

За криволиченето на камиона преди да се обърне експертът обясни, че е естествена реакция от страна на водача за заобикаляне на дупка или неравност, която го е притеснила. Но подчерта, че според него това решение не е било най-правилно.

"По-добре да се счупи автомобилът или да се случи някаква беля, чиито размери нямаха да бъдат толкова големи, каквито размери придобиха поднасянето на цистерната и ударът от насрещно движещия се джип", посочи Георгиев.

Той потвърди, че скоростта може да се определи като висока, защото: "при тази рязка смяна на посоката центробежните сили, които влияят върху устойчивостта на автомобила, са точно толкова големи, колкото е висока и скоростта. При по- ниска скорост тези центробежни сили е нямало да преобърнат цистерната".

Ограничението за скорост от 40 километра в час в участъка той нарече "неразумно ниска", за която "тук някой чиновник явно е решил да си върже гащите". А за високите скорости в София предположи, че българинът гледа много филми като "Бързи и яростни", а след това се опитва да ги пренесе на пътя. "После някои колеги започнаха да провеждат обучение за екстремно каране, което се превърна в обучение за дрифтене и гонки".






Зареждане! Моля, изчакайте ...
-1
 
 
"Експерт" Георгиев, рязка промяна в посоката на камиона (криволиченето) НЕ Е естествена реакция на професионален водач. Това негово решение не съществува в листа с ПРАВИЛНИТЕ или ДОПУСТИМИ решения в такива ситуации, но пък е на първо място в листа на криминално безотговорните и некомпетентни решения. Де факто шофьорът на камиона е напълно отговорен за катастрофата с всичките и последствия. Водачи на товарни МПС и особено на тези транспортиращи огнеопасни вещества трябва да са обучени до мозъка на костите как да се справят в подобни ситуации. Въобще, ВСИЧКИ водачи на МПС трабва да осъзнаят, че от тяхните решения зависят човешки животи, включително и на тях самите.
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Зима 2024/2025 г.
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
Риск от чума по дребните преживни животни
Отношенията София-Скопие
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Русенци във facebook
RSS за новините
Статистика: