ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Човешкият фактор е основата за всяка една компания, смята Румяна Босева | ||||||
| ||||||
"Ние измерваме определени фактори от работната среда, като питаме за това служителите. Най-същественото нещо на това проучване е, че оценката идва от служителите, не от нас. Не ние, като организатор на проучването даваме оценка на компанията, а самите служители казват доколко техният работодател успява да отговори на нуждите им и доколко успява да ги ангажира в процеса на работа,“ обясни тя. Човешкият фактор е основата за всяка една компания. Това, което отличава добрите работодатели от останалите е това, че най-добрите работодатели фокусират правилно усилията си в такива области които наистина да ангажират хората в процеса на работа. "Това, което ги отличава от останалите компании, е, че са много целенасочени в усилията си и наистина обвързват мисията, визията и целите на компанията с това, което хората допринасят. Т.е. всеки един човек в компанията е наясно какъв е неговия личен примерно за тази компания. Ето това отличава най-добрите работодатели,“ категорична е изпълнителният директор на ARS. По думите й поради забавянето на всички индустрии в Европа и при нас се наблюдава леко забавяне в BPO и IT сектора, но от друга страна производствата за момента остават стабилни като трендове: "Те вървяха малко по-назад като политики за служителите, особено ако говорим за производство, които са локирани в провинцията, но последната няколко години определено наваксаха и въвеждат изключително иновативни и интересни неща и там,“ разказа тя, като допълни, че голяма част от Европа избра Балканите и Източна Европа като аутсорсинг центрове заради часови разлики, данъчно облагане и регулациите, които са унифицирани в Европейския съюз, и това е тенденция, която се запазва. Важен фактор, който излезе на преден план при проучването от 2023 година, това е един фактор, който е отпреди три години – гъвкавост на компанията. "Т.е. служителите очакват компаниите да са все по-гъвкави и по-гъвкави. Един от начините, по който компанията го решават това нещо, е с гъвкави политики, които са заложени от самото й начало. Друг от основните изводи от тазгодишното проучване е една водеща тенденция от миналата година, която ще продължи за следващите няколко години, отбеляза тя. Това е намаляването на значението на факта "бранд“ за служителите и все по-голямото значение на управление на представянето, което най-вече идват поколенческите различия. "Докато за по-старото поколение това да принадлежиш към определена компания, да допринасяш за развитието на определена компания беше нещо изключително важно, за новото поколение много по-съществени са личните приоритети. И за тези хора основният мотив, който ги кара да ходят на работа, това е да постигат някакви цели и да изпитват удовлетворение от постигнатите цели. Това са поколението Z,“ разясни още Румяна Босева. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Кулагин: Ивоне е мъж!
12:25 / 28.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
15:32 / 28.11.2024
Денков: Времето изтича
09:53 / 28.11.2024
Какво време ни очаква днес
08:35 / 28.11.2024
Депутат от ДБ с оферта към ГЕРБ и БСП
13:42 / 28.11.2024
Атанас Зафиров: Получихме отказ
11:42 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: