ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Добрите цени привличат българите да пазаруват онлайн | ||||||
| ||||||
Именно те и по-добрите оферти са нещата, които 72,4% от анкетираните в ново проучване на MasterCard посочват, че биха ги стимулирали да пазаруват онлайн. Проучването е проведено сред 1000 активни картодържатели в страната, съобщават от компанията. Именно цената е водещата причина участниците в проучването да пазаруват онлайн. 58,3% твърдят, че предпочитат електронното пазаруване заради по-добрите цени и сделки. На второ място остава по-големият избор на стоки от този в нормалните магазини. Този отговор са дали 16,4% от анкетираните. Най-запалените потребители на сайтове за групово пазаруване са представители на две основни демографски групи, които са ориентирани към цената. Става дума за хората между 18 и 24 години, както и за възрастните, които са над 64-годишна възраст. 27% и 25% от тях съответно посочват, че пазаруват от подобни платформи. Проучването показва още, че 35% от запитаните споделят, че пазаруват онлайн по няколко пъти месечно или по-често. При сравняване на демографските данни се вижда, че най-честите клиенти на онлайн магазините са от възрастовата група 25-34 години. 39 на сто от тях твърдят, че пазаруват онлайн по няколко пъти на месец или по-често. Втори са 35-44-годишните, като 31% от тях твърдят същото за честотата на пазаруване. Общите данни за честотата на пазаруване при по-високата възрастова група показват, че 71% от тях пазаруват онлайн най-малко веднъж годишно. При тях е най-висок процентът на употреба на кредитна карта за онлайн пазаруване (37,8%), а средната за България е 29,4%. "Според изследването MasterIndex по-голямата част от картодържателите в България (57%) смятат, че е безопасно да се извършват онлайн плащания. Най-голямата група от хора, според която онлайн пазаруването е безопасно, са младите картодържатели (18-34 години). За много от българските потребители, които пазаруват онлайн, е много важно търговецът да е надежден (68%)", коментира Артур Туремка, изпълнителен директор на MasterCard за региона на Балканите. Хората до 34-годишна възраст предпочитат да пазаруват онлайн предимно дрехи и други модни стоки (около 10% повече от средното за страната), 35-44-годишните потребители харчат повече средства онлайн за плащане на сметки за комунални услуги (4% от средното за страната). Резултатите от MasterIndex доказват, че на българския пазар има голям потенциал за приемане на иновативни услуги като мобилни плащания, посочват още от MasterCard. Според компанията картодържателите в България са заинтересовани от приемането на безконтактни и мобилни плащания. 66 на сто от тях посочват, че биха правили мобилни разплащания, ако имат такава възможност. 92% от респондентите пък биха желали да плащат безконтактно. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Старобългарските думи, които използваме и до днес
14:05 / 25.12.2024
Каръкът си тръгва от тези зодии, през 2025 идва златен период
19:23 / 25.12.2024
Известен адвокат: Ще го търсим Веселин Маринов
10:42 / 25.12.2024
Русенци и пловдивчани плащат най-скъпо
08:53 / 25.12.2024
Днес имен ден празнуват над 30 красиви имена
00:13 / 25.12.2024
Поверията на Коледа, които трябва да знаем
12:00 / 25.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: