ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Един от строителите на АМ "Хемус": Данни за дебелината на настилката няма от 2003 година | ||||||
| ||||||
Екип на bTV направи проверка след началото на поредния ремонт - този път в участъка между София и Ботевград, където редовно се образуват задръствания. Максимално разрешената скорост на магистралите в страната е 140 км/ч. На деветия километър на "Хемус“ шофьорите виждат първия знак с ограничение до 120 км/ч. и така в продължение на 13 км. А след още километър има ново ограничение и така до Ботевград. Равносметката - от 47 километра между София и Ботевград - 36 са в органичения, което прави средната скорост 107 км/ч. Защо "Хемус“ в този участък и тунелите са в непрекъснат ремонт от години? Денислав Димитров пътува всеки ден по магистрала "Хемус“ от Правец до София. Тръгваме с него, за да ни покаже нередности, които е забелязал. "Дали са стари знаци от ремонти……49 останали по средата, някои скрити, някои нескрити, изгнили знаци, мантинелите изкривени след катастрофи, оградата, която пази от животни почти навсякъде е компрометирана“, оплаква се той. А най-големият проблем са дупките. "Аз съм свикнал със тях, дупките са нормална част от нашата магистрала. Три пъти съм станал свидетел на катастрофа, два от които бяха в дъждовно време … на поне 6/7 участъка от пътя се получава аквапланинг“, казва още Денислав. Според него маркировката и сигнализацията също са в лошо състояние. Питаме го дали има въпрос, който иска да зададе на Агенция "Пътна инфраструктура“, а той отговаря: "Да, напоследък съм толкова афектиран, че искам да им задам генерално въпросът какво въобще правят, за какво съществуват?“ Обърнахме се към АПИ с проблемите, които начерта Денислав, както и колко са стрували ремонтите направени през последните 15 години - до този момент отговор няма. Ясен Ишев е един от хората, които преди 50 години строят "Хемус“. Питаме го защо магистралата е в перманентен ремонт. "Първата причина е некачествено изпълнение, втората е некачествено поддържане. Третата причина, е че магистралите са изчислени за 11 тона на ос, минават возила 16 тона на ос, което ги претоварва“, казва той. По думите му данните за дебелината на настилката в нормативната база не са актуализирани от 2003 година. "Не искат да ги актуализират или няма кой. Ние сме изчислявали, че тези конструкции, които са на настилката, трябва да бъдат с 10/15% тяхната дебелина“, обяснява още Ишев. Поредният ремонт, който започна в началото на седмината ще продължи до 30 юни. |
Още по темата: | общо новини по темата: 106 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/18 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Втора година продължават усилията на русенци да спасят уникален храм
08:25 / 19.01.2025
Техники за безопасно размразяване на заледените стъкла на колата
16:15 / 19.01.2025
Известни личности влизат в Hell's Kitchen
08:23 / 19.01.2025
Русе чества 75-годишния юбилей на Йордан Борисов
20:40 / 19.01.2025
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: