
ЗАРЕЖДАНЕ...
Фалшиви отзиви днес – проблемни решения утре | ||||||
| ||||||
Има изкуствен интелект за генериране на фалшиви рецензии на базата на съществуващи в мрежата мнения на клиенти за услуги на водещи световни електронни магазини и платформи! Има и софтуерни инструменти за наблюдение и откриване на неистинни ревюта от компаниите, за да управляват онлайн репутацията си! Да знаем кой създава нереалните мнения онлайн и да не разчитаме само на коректността на дружествата, може да ни помогне да се ориентираме по-добре доколко рискуваме, ако купим от даден търговец или продукт. Това е и една от целите на информационната кампания на онлайн платформата "Ние, потребителите“ - "Фалшиви отзиви днес – проблемни решения утре!“. Проучвания сочат, че: - 70% от потребителите се влияят от това какви рецензии са оставили други клиенти - хората четат средно по 6 отзива за продукт преди да направят или не поръчка онлайн - 80% от потребителите възприемат продуктовите отзиви като лична препоръка. Вижте най-честите източници на измамни коментари за търговци и продукти в Интернет: - специализирани в тази сфера дружества в резултат на възлагане - самите оператори, които извършват търговска дейност и предлагат/произвеждат определени продукти - приятели, семейство и служители, тясно свързани с компанията или марката - бивши служители - клиенти с цел възстановяване на сума за покупка, получаване на отстъпка или друг бонус. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg