ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Kaufland България и WIND2WIN продължават турнето на филма "Море на вятъра“ и през октомври | ||||||
| ||||||
"Море на вятъра“ разказва за уиндсърф предизвикателството с кауза за чисто Черно море WIND2WIN на сърфистите Илияна Стоилова и Йоан Колев от сърф училище “Акаша". С подкрепата на Kaufland България през септември миналата година те прекосиха скоростно с уиндсърфове източната ни граница с Черно море, изминавайки 300 км по вода, заедно с двама морски биолози, за да изследват състоянието на крайбрежните морски води и да привлекат общественото внимание към замърсяването на морето с пластмаса. Компанията застана рамо до рамо със сърфистите като техен съмишленик в борбата срещу пластмасовото замърсяване, каквато политика Kaufland България последователно води. Заедно с Илияна и Йоан компанията предложи и няколко лесни стъпки, чрез които всеки може да допринесе за ограничаване на пластмасата при пазаруване. Редом със сърфистите доброволци от Kaufland България се включиха в инициативата "Да изчистим България“ и чистиха плаж Камчия за каузата "Черно море, свободно от пластмаса". В 30 минути "Море на вятъра“ проследява стъпка по стъпка рекордното постижение на двамата уиндсърфисти, като поставя фокус върху социалната значимост на инициативата. Филмът е продуциран от Remove Remove Productions и Beardfrost Productions. Неговата премиера се състоя в началото на август в Бургас като част от четвъртото издание на престижния Burgas International Film Fest. Последваха прожекции в Созопол, Царево, Синеморец, Поморие, Приморско, Крапец, на къмпинг "Градина“, по време на фестивала "Въздухария“ в Сопот, в Wake Park Варна, в Дом на киното в София, в Пловдив - LUCKY Дом на киното, и като част от селекцията на фестивала за документално кино Sofia Biting Docs в столицата. През октомври "Море на вятъра“ беше показан премиерно в Трявна, във Велико Търново и в Шумен. Kaufland България подкрепи инициативата WIND2WIN с кауза "Черно море, свободно от пластмаса“ в рамките на своята политика за борба срещу замърсяването с пластмаса. Още от 2013 г. компанията не използва твърди пластмасови микрочастици при създаването и производството на собствените си козметични, санитарни и хигиенни марки продукти. Kaufland се е ангажирала до 2025-а да намали пластмасата с най-малко 20%, а пластмасовите опаковки на собствените марки продукти да са 100% рециклируеми. Плановете са до края на 2019 г. компанията целенасочено да изключи от асортимента си определени артикули от пластмаса и да ги замени с техни устойчиви алтернативи. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Регистрираха земетресение в България
11:07 / 26.11.2024
Първата жена на Димо Алексиев го зарязала заради алкохола
11:40 / 25.11.2024
Шуробаджанащина в "Пееш или лъжеш", зрителите бесни
08:49 / 25.11.2024
Райна остава стара мома, гаджето я заряза заради лекарка
13:09 / 26.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: