Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Клиенти на ЦКБ изпаднаха в конфузни ситуации по бензиностанции и магазини, бесни са!
Автор: Екип Ruse24.bg 14:00 / 10.04.2024Коментари (3)1050
"Уважаеми клиенти и партньори,

Достъпът до системата ни е временно ограничен поради провеждане на тестове и въвеждането на модул, необходим за предстоящото преминаване към еврозоната.

Постепенно възстановяваме целия ни спектър от услуги. Банковите трансакции и достъпът до банкомати вече са активни.

Благодарим ви за търпението и молим да приемете извиненията ни за причиненото неудобство!", съобщиха от "Централна кооперативна банка" във фейсбук страницата си.

Междувременно под публикацията хората масово недоволстват, че не са били уведомени по-рано, а чак часове след възникването на проблема, видя Plovdiv24.bg. Доста клиенти на ЦКБ са изпаднали в конфузни ситуации сутринта заради невъзможността нито да изтеглят пари, нито да платят с карта:

"Оставих сутринта да зареждам колата и тръгнах да тегля пари, и на двата банкомата на бензиностанцията - пълен блокаж на картата - отказана транзакция? Добре че имах друга и успях да изтегля, че не зная как щях да се разплащам със заредена кола и без достатъчни при кеш. Да поясня, бензиностанцията не приема плащане с карти! Освен че не можех да изтегля пари и приложението не работеше, за да проверя какво се случва със сметката и карата ми! Беше нужно предварително да бъдем информирани, а не да изпадаме в неудобни и стресиращи ситуации!", недоволства шофьорка.

"Сутринта трябваше да купя лекарства за детето си, нито плащането с карта можа да мине, нито да изтегля от банкомат! Това е много некоректно от ваша страна!", обясни друг клиент.

"Как е възможно без предварително съобщение, да се спрат всички услуги?!? Поне основната страница в сайта трябва да е достъпна и да има информация за проблема. Половината от работния ден мина. С фирмените сметки какво правим? Договорени плащания към контрагенти? Лихвите за неспазените срокове кой ще ги плати? Да не говорим, че е време за ДДС и т.н.", недоволства потребител.

"Сутринта не можах да платя в магазина чрез Google Walet/G Pay. След няколко проби и злобни погледи от опашката и касиера се отказах. Добре че беше малка покупка и случайно имах достатъчно кеш. "Въвеждане на модул за еврозоната" не е аварийна ситуация предполагам, че да не може да предупредите хората...", ядосан е поредният човек.

При проверка на Plovdiv24.bg се оказа, че сайтът на бакната не зарежда, вижте в галерия.






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+1
 
 
В същото време банките продължават да лобират за преминаване към изцяло безкасово плащане сипейки сякакви шантави обяснения с които се опитват да ни убедят колко надеждни са електронните плащания.
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2023 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Русенци във facebook
RSS за новините
Статистика: