ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Lidl получи престижно отличие за опазването на климата | ||||||
| ||||||
"От устойчивото строителство на нашите обекти, през оптимизирането на логистичните ни процеси и внимателния подбор на суровини и продукти до разработването на максимално рециклируеми опаковки и цялостната ни стратегия за пластмасата - в Лидл България непрекъснато се стремим да бъдем част от решението. Нашата климатична стратегия не е просто документ – тя е нашият ангажимент към планетата и бъдещите поколения. Радвам се, че усилията ни не остават незабелязани и сме толкова високо оценени в престижния конкурс на PwC България“, сподели по време на церемонията Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България. Lidl допринася за постигането на целите, заложени в Парижкото споразумение за ограничаване на глобалното затопляне до 1,5°C, със своите активни действия в областта на климата. Още през 2022 г. компанията си постави амбициозни научно обосновани цели в синхрон с методологията на Science Based Targets Initiatives, а тази година обяви и нови цели за постигане на Нулеви нетни емисии до 2050 г. във всички бизнес звена и вериги за доставки. Към днешна дата Lidl вече е спестила 52% от оперативните си емисии на парникови газове (Oбхват 1 и 2)1 на глобално ниво. За това в голяма степен допринася използването на възобновяеми енергийни източници. От 1 март 2022 г. компанията използва 100% зелена електроенергия2 във всичките си магазини, логистични центрове и офис сгради по света. В същото време компанията изгражда активно и собствени източници за възобновяема енергия. Конкретно в България Lidl е монтирала до момента фотоволтаични системи на 50 от своите магазини, както и на двата си логистични склада. Същевременно компанията работи активно и за повишаване на енергийната си ефективност чрез модернизиране на оборудването и внедряване на съвременни интелигентни системи за мониторинг и управление на енергията. Lidl също така непрекъснато разширява растителния си асортимент, а през март тази година трайно намали цените на веган и вегетарианските си продукти под собствената марка Vemondo. Така цената им стана идентична с цената на техните конвенционални алтернативи от животински произход като част от ангажимента на смарт ритейлъра в подкрепа на осъзнатото хранене и опазването на климата. В допълнение Лидл България провежда дългосрочна социално отговорна информационна кампания под надслов #ХраненеСмисъл с цел да провокира широк обществен разговор за осъзнатото хранене и за това как да се храним пълноценно и здравословно с мисъл за планетата ни – за климата, биоразнообразието и ресурсите. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Мари на Гала с едно счупено и едно пукнато ребро след раждането
11:06 / 04.11.2024
Певицата Прея с много тежка изповед
17:11 / 03.11.2024
Три прости съвета как да изберем вкусно кисело зеле
11:27 / 03.11.2024
Боливуд се мести в България
14:17 / 03.11.2024
Президентът с повод да почерпи
13:12 / 03.11.2024
НИМХ са готови с прогнозата за другата седмица. Подгответе се!
11:25 / 03.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: