ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Максим Бехар: PR специалистите трябва да умеят да използват преимуществата на изкуствения интелект, но да не забравят за опасностите | ||||||
| ||||||
БАПРА е първата пиар асоциация, която превежда и започва да прилага тези принципи. За PR специалистите е много важно да умеят да използват преимуществата на изкуствения интелект, но и да знаят къде се крият опасностите от това, подчерта Максим Бехар. "Винаги трябва да имаме едно наум, да проверяваме съответната информация, да правим справка. Може да се окаже, че 80% от информацията е неточна. Алгоритъмът на различните софтуери взима и неща, които във времето са били публикувани, но те не са били верни или точни“, обясни експертът. Той постави и въпроса за авторските права на създадените от изкуствения интелект текстове. "Един софтуер може да вземе текст от научна публикация или статия на човек, който притежава авторските права върху нея. Затова трябва да проверяваме много внимателно дали даден цитат, факт или позиция, мнение, визия не са взети буквално отнякъде, за да бъдем на сигурна страна от гледна точка на авторските права“, поясни Максим Бехар. Според него предимствата от използването на изкуствения интелект са безспорни и надвишават значително рисковете. "Той вече може да прави графичен дизайн, да променя снимки, да прави реклами не по-зле от добри графични дизайнери. Възможностите на изкуствения интелект тепърва започват да се развиват и ние трябва да свикваме с това и да го усвояваме“, категоричен бе Бехар. Благодарение на изкуствения интелект информацията може да бъде споделяна по-бързо и събирана по-лесно. "Смятам, че изкуственият интелект в момента надгражда това, което ние получихме в социалните медии – моментална, светкавична комуникация, която може да бъде измервана. Сега всеки може да поиска мнение върху мнение, може да спори, да опонира, да се намеси, да защити своята позиция или да се извини. Това, което се случва, е велико и то рефлектира много рязко върху комуникацията между хората и ги прави по-добри, въпреки целия хейт и омраза, който е едва около 10-15%. Другото е радост, споделяне и прави отношенията между хората и самите хора по-добри“, смята Бехар. PR експертите влияят върху общественото мнение. Етиката, честността, почтеността, лоялността са изключително важни качества в PR бизнеса. "Това е причината на 26 януари заедно с БАПРА да направим събитие, посветено на етичните рискове, които носи изкуственият интелект. Ще говори и моята приятелка Кристина Форсгард от Финландия. Двамата с Кристина в момента пишем книга – "Силата на доверието“. Всичко, което ще си говорим утре, ще бъде описано в книгата много подробно, с мнения на около 50 топ PR експерти от целия свят за това как те виждат рисковете от изкуствения интелект и какво те правят в своите компании“, сподели PR експертът. Книгата се очаква да излезе през май тази година. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Кулагин: Ивоне е мъж!
12:25 / 28.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
15:32 / 28.11.2024
Какво време ни очаква днес
08:35 / 28.11.2024
Денков: Времето изтича
09:53 / 28.11.2024
Депутат от ДБ с оферта към ГЕРБ и БСП
13:42 / 28.11.2024
Атанас Зафиров: Получихме отказ
11:42 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: