ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Марина Шидеров: IT секторът трябва да е в сърцето на новосъздавания бранд "България" | ||||||
| ||||||
На 3 юли от 16.30 часа в Sofia Tech Park ще се проведе поредното издание на поредицата на БАСКОМ Business Tree. Темата на форума е стремежът към извеждането на конкурентните предимства на българската IT индустрия, която трябва да е в основата на новия национален бранд "България“. Модератор на дискусията ще бъде Марина Шидеров, а в нея ще се включат Крум Хаджигеоргиев – председател на УС на БАСКОМ, Георги Брашнаров – член на Консултативния съвет на БАСКОМ, Илия Кръстев – председател на УС на АИБЕСТ и Доброслав Димитров – председател на УС на БРАИТ. IT секторът допринася много за развитието на индустрията в България и затова той трябва да е в сърцето на новосъздавания бранд "България“, смята тя и допълни, че инициативата "Защо България?“ до голяма степен е провокирана от отварянето през миналата година на тема за създаването на единен национален бранд, който да представя България по света. "IT секторът е бъдещето. Ние сме сектор, който е основополагащ –секторът помага на всички индустрии. Изобщо в пътя им напред няма друга посока, пътят оттук насетне е AI и новите технологии, иновации, да ставаме все по-дигитални и по-дигитални. Така че ние сме крайно необходими и сме готови да помагаме,“ каза тя. След дискусията в рамките на БАСКОМ, тя ще се разшири, като в нея се включат всички влиятелни асоциации в сферата на високите технологии. Целта е те да се обединят около общи послания, с които единно да се презентира в чужбина на всички форуми, изложения, дискусии, семинари и пр. "Трябва да спрем за момент и да погледнем успехите, да ги отбележим, да си дадем сметка, че ние не просто създаваме продукт на световно ниво, на глобално, но бих казала и на космическо ниво. Работим в космическите технологиите, работим с изкуствен интелект. Държим в ръцете си технологиите на бъдещето и ги споделяме с удоволствие. Така че ние трябва да сме със самочувствие, защото когато човек осъзнава какво представлява, когато човек знае супер силите си, той е много по-уверен, стъпва много по-сигурно и се представя по-добре на външните пазари,“ смята Марина Шидеров. Следващата стъпка е посланията на иновативния бизнес да бъдат представени на съответните държавни институции, да бъдат припознати от тях и да залегнат като основа във формулирането на националния бранд "България“. "С това проучване искаме да провокираме диалог с държавата за това, че трябва да се обърне повече внимание на големите теми, за които ние нямаме силата да се борим и нямаме инструментариума, който има държавата, от една гледна точка за мощните инструменти за комуникация, за дипломация, за разпространяване на доброто име на България, и бюджети за конференции, за всякакъв тип маркетинг кампании, и от друга гледна точка за образование, демография и всички тези теми, които са много по-големи от нас самите.“ |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ергенка - бизнесменка с 6 фирми
16:12 / 20.11.2024
Интересно явление тази сутрин
10:43 / 20.11.2024
Изпращаме помощ на Газа
15:08 / 20.11.2024
Време е за нещо ново
09:50 / 21.11.2024
Напусна ни Мила Власковска
10:14 / 21.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: