ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
"Ние, потребителите": Внимавайте с клиентските карти за отстъпки по празниците | ||||||
| ||||||
"Миналата година по това време се наложи практиката да получаваме 30% отстъпка срещу клиентски карти, но се изискваше като клиенти да предоставим определено количество лични данни. Това ми се струва прекомерно. Ако все пак се съгласите да дадете детайлите си за изготвяне на такава карта, винаги можете да заявите, че сте променили решението си и вече не желаете съответният администратор да ползва личните Ви данни“, каза още Габриела Руменова. "Не си струва да дадем ЕГН-то си, за да получим процентна отстъпка от услуга или стока“, категорична е Руменова. За да пазаруваме, без да се разорим при купуването на подаръци за празниците, е важно да не подхождаме емоционално. Когато избираме, трябва да мислим по-рационално. Иначе ще бъдем подвластни на маркетинговите трикове на търговците. Трябва също да знаем правата си като клиенти – как активно да ползваме информацията, която ни се дава за стоките. Да не отлагаме реакцията си, ако не сме доволни от предоставения артикул – нищо, че са празници, трябва да изразим позиция, категорична е Руменова. Бързането при избора на подаръци води до грешки. "Много търговци не ни информират, че в доставките има забавяния и можем да получим подаръците си за Коледа чак през януари“, подчерта тя. Хората вече свикнаха да купуват коледни подаръци и по време на ноемврийския Черен петък, защото това е достатъчно дълъг срок да разгледат покупките си и да върнат нещо или да го заменят при нужда, каза още Руменова. В еуфорията си забравяме, че опаковката на подаръка понякога струва почти колкото него, както и доставката. Тези разходи трябва да преценим без емоция – ако потърсим повече, ще видим, че можем да си осигурим материали, с които сами да направим опаковките си. "При пазаруването на подаръци онлайн е важно да внимаваме за това, дали в електронната кошница на съответния сайт има бутон, с който изрично да потвърдим съгласието си да купим избраните артикули. Трябва да се вижда общата сума, която дължим. Заради кампанните за намаление хората пазаруват от различни сайтове, но информацията за таксуването на доставката понякога е умишлено подвеждаща. Случва се да се предостави избор на клиента – да вземе стоката от физически магазин или да избере куриер, чрез който да я получи. Пише, че ако изберете опция "физически магазин“, това няма да Ви струва нищо, но се оказва, че опцията всъщност е неактивна“, поясни още Габриела Руменова. Когато получаваме ваучер като подарък, трябва да проверим за какъв период важи и дали ваучерът е поименен – т.е. дали може да се отстъпва. Може да се окаже, че сме си купили чудесен ваучер, но той да важи до края на януари, а човекът, на когото го поднасяме, да няма възможност да се възползва от него“, подчерта Руменова. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Няма да ни се размине, НИМХ потвърди официално прогнозата
10:42 / 27.11.2024
Нов коледен хит, но не е на Марая Кери
16:56 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
13:04 / 27.11.2024
Предстои промяна в големите търговски центрове
12:00 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: