ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
От "Лидл" не си замълчаха след намека за огромните надценки | ||||||
| ||||||
Във връзка с публични твърдения и коментари на г-н Николай Маринов, директор на "Ел Би Булгарикум“, в редица медии, включително в национален ефир, в които се твърди, че търговските вериги налагат на местните доставчици такса "вход“ и други видове такси, с което допринасят за поскъпването на продуктите, бихме искали категорично да заявим следното: "Лидл България" системно прилага принципи на нето-нето цени при договаряне, което означава, че не начислява входни, логистични, маркетингови или каквито и да е други такси за всички наши доставчици. Продуктите на "Ел Би Булгарикум“ не се предлагат в търговската мрежа на "Лидл България". Поради тази причина подобни твърдения, които не се базират на конкретни факти и са генерализиращи за бранша, заблуждават потребителя и вредят на имиджа на "Лидл България" и този на нашите доставчици. Бихме искали да апелираме към отговорно публично говорене, базирано на проверени факти, което е изключително важно, особено в условията на икономическите предизвикателства, пред които сме изправени всички ние като общество. "Лидл България" има дългогодишна активна политика за развитие на дългосрочно и устойчиво партньорство с българските производители. В допълнение към справедливия и прозрачен модел на договаряне с нашите български доставчици, ние в "Лидл България" се гордеем и с добавената стойност, която те реализират в резултат на съвместната ни работа. Благодарение на нашите собствени марки и широката мрежа от магазини Lidl в Европа, ние предоставяме възможност на българските производители да реализират своята продукция не само в България, но и в чужбина – устойчиво и предвидимо, докато увеличават обемите си на производство, гарантирайки оптимално съотношение качество-цена за крайния потребител. Доказателство за това е и реализираният износ от български фирми в европейската мрежа на Lidl, който през 2022 г. достигна рекордните 101 млн. лв., като над 160 различни продукта на 40 родни компании са достигнали пазарите на 28 европейски държави, благодарение на партньорството с "Лидл България". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
Нищо не пишете - днес в Пловдив, в спортната зала има волейболен мач за суперкупата на България.
на 17.02.2023 г.
0
на 17.02.2023 г.
+1
на 17.02.2023 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Проф. д-р Руска Станчева: И сред правописните грешки има някаква мода
09:00 / 01.11.2024
Забраните на Архангелова задушница
10:45 / 01.11.2024
Внезапно почина DJ VESSELIN
11:46 / 01.11.2024
Земетресение в България
16:34 / 01.11.2024
Газът поскъпва с близо 8% през ноември
17:45 / 01.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета