ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Пловдивчанка: eMAG се подиграват с хората, не им е за първи път! | ||||||
| ||||||
Преглътнахме факта, че те отказват да ремонтират техника, която е все още в гаранция, с видими бели петна по екрана и потвърждение от производителя за дефекта. Проблемът е, че мониторът пристигна с липсващи части, което в момента го прави неизползваем. Четвърта седмица водим преговори с тях по телефона, за да изясним къде са тези липсващи части и кога ще ни бъдат върнати. Отговор няма. Преди дни проведох 90-минутен разговор с customer support-а им, успях да измоля за телефон на сервиза, с който работят, за да мога поне аз да разговарям с тях и да ги попитам, ухо в ухо, къде аджеба са ни частите. Оказа се, че са ми дали телефон на сервиз, който няма нищо общо с "Емаг" и който никога не е получавал техника за ремонт от "Емаг". Откъде са взели техния телефон и защо го разпространяват на клиентите си - нямам обяснение. Набрала инерция, аз отново се свързах с "Емаг" и обясних за пореден път какъв е казусът. След още 2 часа на телефона, "Емаг" отказват да ми предоставят информация за липсващите части, отказват да ме свържат със сервиза им, както и категорично отказват да ми разрешат да говоря с някой по-ориентиран, като например мениджър на отдела им за връзка с клиенти. Първата седмица ме излъгаха, че частите са изпратени и пътуват към нас. Втората седмица ме излъгаха, че са пуснати безброй запитвания към сервиза им относно местоположението на частите. Третата седмица просто повтаряха, че се извиняват. Тази седмица ми дават фалшива информация за връзка с въпросния сервиз. На въпроса кога ще си получим частите, отговорът е “Ще се свържем с вас, веднага щом получим информация. Може да е утре, може и да е след 5 месеца". На въпроса ще си получим ли частите изобщо, отговорът е “Много съжаляваме за създалото се недоразумение." Интересното е, че миналата година също имах близки телефонни срещи с тях, защото поръчах и платих продукт, който чаках месец и половина да бъде доставен само за да им се обаждам през ден да искам информация и накрая да ме информират, че продуктът не е наличен изобщо и не могат да ми върнат заплатената сума. Беше ми предложено да “си харесам" нещо друго от стоките им, еквивалентно на цената, която вече бях платила. Ами, мерси. Свързала съм се и съм изпратила жалба към КЗП, дамата беше много любезна и ми каза, че случаят не е първият и че имам основание да подам сигнал. За жалост също така каза да не се надявам нещо да се промени. Така, както стоят нещата в момента, съм подарила на "Емаг" едни 900 лева, защото имам неработещ, по тяхна вина, монитор и имам една торба нерви, изхабени в разговори с некомпетентните им representatives. На този етап не съм сигурна към кого да се обърна и как да процедирам, за да разберат, че това е подигравка с дългогодишните им клиенти и в 21 век е недопустимо ние, като потребители, да се примиряваме с насмешливия тон и измислените оправдания, които онлайн магазините ни предоставят". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 16.08.2019 г.
0
на 16.08.2019 г.
0
на 16.08.2019 г.
+2
на 16.08.2019 г.
+1
на 16.08.2019 г.
+2
на 16.08.2019 г.
-1
на 16.08.2019 г.
+6
на 16.08.2019 г.
+8
на 16.08.2019 г.
+9
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Регистрираха земетресение в България
11:07 / 26.11.2024
Първата жена на Димо Алексиев го зарязала заради алкохола
11:40 / 25.11.2024
Шуробаджанащина в "Пееш или лъжеш", зрителите бесни
08:49 / 25.11.2024
Райна остава стара мома, гаджето я заряза заради лекарка
13:09 / 26.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета