Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Пловдивчанка: eMAG се подиграват с хората, не им е за първи път!
Автор: Васил Динев 10:37 / 16.08.2019Коментари (13)1835
©
Снимката е илюстративна
Читателка на Plovdiv24.bg се свърза с нашата медия, за да опише разочарованието си от eMAG. Нека разберем за какво по-точно става въпрос: "Здравейте! Казусът е свързан с гейминг монитор AoC AGON AG241QG на цена в момента в "Емаг" 900 лева, купен миналата година, който е в гаранция до 2020 г. Мониторът има видими бели пета по екрана, вследствие на което е върнат на "Емаг" в началото на миналия месец за оценка и поправка/смяна от техния сервиз. Докато чакахме две седмици техния отговор, комуникирахме и с производителя АоС, които потвърдиха, че мониторът наистина е дефектен и трябва да бъде сменен. Отговорът от сервиза на "Ема"г дойде в средата на миналия месец и гласеше, че мониторът е в изправност без видими и технически проблеми и те не могат да направят нищо относно нашето запитване. Това дори не е най-забавното.

Преглътнахме факта, че те отказват да ремонтират техника, която е все още в гаранция, с видими бели петна по екрана и потвърждение от производителя за дефекта. Проблемът е, че мониторът пристигна с липсващи части, което в момента го прави неизползваем. Четвърта седмица водим преговори с тях по телефона, за да изясним къде са тези липсващи части и кога ще ни бъдат върнати. Отговор няма.

Преди дни проведох 90-минутен разговор с customer support-а им, успях да измоля за телефон на сервиза, с който работят, за да мога поне аз да разговарям с тях и да ги попитам, ухо в ухо, къде аджеба са ни частите. Оказа се, че са ми дали телефон на сервиз, който няма нищо общо с "Емаг" и който никога не е получавал техника за ремонт от "Емаг". Откъде са взели техния телефон и защо го разпространяват на клиентите си - нямам обяснение.

Набрала инерция, аз отново се свързах с "Емаг" и обясних за пореден път какъв е казусът. След още 2 часа на телефона, "Емаг" отказват да ми предоставят информация за липсващите части, отказват да ме свържат със сервиза им, както и категорично отказват да ми разрешат да говоря с някой по-ориентиран, като например мениджър на отдела им за връзка с клиенти.

Първата седмица ме излъгаха, че частите са изпратени и пътуват към нас. Втората седмица ме излъгаха, че са пуснати безброй запитвания към сервиза им относно местоположението на частите. Третата седмица просто повтаряха, че се извиняват. Тази седмица ми дават фалшива информация за връзка с въпросния сервиз.

На въпроса кога ще си получим частите, отговорът е “Ще се свържем с вас, веднага щом получим информация. Може да е утре, може и да е след 5 месеца". На въпроса ще си получим ли частите изобщо, отговорът е “Много съжаляваме за създалото се недоразумение."

Интересното е, че миналата година също имах близки телефонни срещи с тях, защото поръчах и платих продукт, който чаках месец и половина да бъде доставен само за да им се обаждам през ден да искам информация и накрая да ме информират, че продуктът не е наличен изобщо и не могат да ми върнат заплатената сума. Беше ми предложено да “си харесам" нещо друго от стоките им, еквивалентно на цената, която вече бях платила. Ами, мерси.

Свързала съм се и съм изпратила жалба към КЗП, дамата беше много любезна и ми каза, че случаят не е първият и че имам основание да подам сигнал. За жалост също така каза да не се надявам нещо да се промени.

Така, както стоят нещата в момента, съм подарила на "Емаг" едни 900 лева, защото имам неработещ, по тяхна вина, монитор и имам една торба нерви, изхабени в разговори с некомпетентните им representatives. На този етап не съм сигурна към кого да се обърна и как да процедирам, за да разберат, че това е подигравка с дългогодишните им клиенти и в 21 век е недопустимо ние, като потребители, да се примиряваме с насмешливия тон и измислените оправдания, които онлайн магазините ни предоставят".






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Сега.... темата е мътна и кървава като гледам. Не защитавам Емаг, НО - госпожата можеше просто да напише в някоя търсачка - AOC оторизирзн сервиз и щеше да види още от първия резултат - сервиза е ТехВижън. Обаждаш се, изпращаш техниката и готово. Не разбирам, защо хората продължават да се занимават да изпращат техника до Емаг, освен ако изрично не е някоя марка, която само те си продават.Отделно от това, на гаранционната и карта няма ли посочен телефон на офиц. сервиз? За връщането на пари, както споменава госпожата в друг случай, аз съм нямал проблем - попитаха ме дали искам да ми върнат парите или ще си купя нещо друго. Госпожата не знам как точно са я измамили и не са искали да и върнат парите за стока, която не могат да доставят. Има нещо съмнително в този случай. Още повече - КОЙ предплаща стока в днешно време, освен ако не е задължително? При Емаг не е задължително...
0
 
 
Emag не е българска фирма, а румънска и по тази причина едва ли КЗП ще помогне! Emag не са търговци, а посредници. Схемата е следната - те набират търговци,които дпродават в тяхната платформа срещу комисионна от всяка извършена продажба. Съвет - когато отворите сайта им на някой продукт, в дясно от продукта пише кой е търговецът, който го предлага. Като кликнете върху името на търговеца, излиза адрес за кореспонденция - това Ви трябва! Свързвате се директно с него и той вече е подвластен на Закона!
+2
 
 
За съжаление добър търговец-Българин няма. Повечето сме от рода тротоарни търговци и вече дори циганите ни слагат в малкия си джоб.
+1
 
 
КЗП и да започва купона..не знам какво се оплаквате в интернет , като си има организация конкретно за такива проблеми..?
+2
 
 
Читателката вместо да пише тук, да се обърне към комисията за защита на потребителите и да им свият сърмите на Емаг.
-1
 
 
а аз съм супер доволен.Десетина неща съм поръчал и всичко дойде както трябва.Само една пратка не дойде и казаха ,че нямат продукта,но аз бях с наложен платеж и нищо не съм изгубил.Вярно едно дете не си получи подаръка,но аз се бях подсигурил с резервен вариант.Иначе ,когато дават големите проценти нещата са доста на сметка.Иначе не.
+6
 
 
Мен като ме излъжат веднъж от един магазин, повече не пазарувам от там! Никога! При никакви обстоятелства! Не знам Вие защо продължавате да го правите!
+8
 
 
...отдавна не поръчвам от тези мангали...,набраха малко пара през годините и се самозабравиха ,ама българина не е чак толкова прост и ще им секнат поръчките...,нито правят хубави оферти,нито 5ъка им е "черен",а да не говорим за сервиз и връщане....бягай те далече от тези помияри.....
+9
 
 
eMAG не е това което беше! Сега работи с измамни и фалшиви фирми и качеството на повечето продукти клони към нула.Вече избягвам да пазарувам от там !
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Реформи в БДЖ
Коледно-новогодишни празници 2023/2024
Зима 2024/2025 г.
План за възстановяване и устойчивост на България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Русенци във facebook
RSS за новините
Статистика: