
ЗАРЕЖДАНЕ...
При камионите и автобусите нямало зимни и летни гуми | ||||||
| ||||||
"При зимни условия има едни гуми, които са с шипове, но те са за Далечния Север. Те са забранени в Европа, защото имат шипове и развалят настилката. Там има други условия на каране, защото се кара върху заледени повърхности и сняг", посочи той. Лалов каза, че за автомобилите, които превозват стоки, трябва да имат грайфер минимум милиметър и половина. Камионите, които превозват опасни или взривоопасни товари, трябва да имат 3 милиметра грайфери. "Това са условията. Това, че някои карат т.нар. "пистарки"- то това го има и при леките коли, и при автомобилите, които извършват обикновено вътрешни превози, но най-вече при старите самосвали, например "Камаз", "Зил". Това са хора, които в голяма част са в сивата икономика и при тях проверки няма. Те могат да бъдат видени на пътя и там е шофьор, камион или двама братя имат два камиона и всичко, което се изкара отива в семейството, а за техническото състояние на автомобилите не се отделя внимание", коментира Лалов. Той обясни, че такива шофьори пътуват регионално. "Те обслужват например София и околностите, Пловдив и околностите и те са в най-лошо положение. Българските международни транспортьори не може да си позволят това нещо. През целия трафик от България до Западна Европа те са проверявани и глобите са строги. Така че никой от българските превозвачи в това направление, както и автобусните превозвачи, не могат да си го позволят", беше категоричен Красимир Лалов. Източник: Агенция "Фокус" |
Още по темата: | общо новини по темата: 1 | ||
|
Абонирайте се за mail бюлетина ни ! | |
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона. | ![]() |
e-mail: |
Ще почивате ли идната зима? | |
Да, в България | |
Да, в чужбина | |
Не | |
Не съм решил/а още |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg