ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Провокативна реклама на студентската телевизия "Алма матер" възмути социалните мрежи | ||||||
| ||||||
Във видеото той приканва студентите да се запишат на кастинг, за да станат популярни и дава пример с младо момиче, което му носи кафе. С рекламния си клип телевизията търси да назначи водещи, репортери, редактори и сценаристи. Главна роля има асистентката на Рахал, която му носи кафе и сметана пред стълбите на Софийския университет, докато той разяснява подробности за кастинга. Само за 2 дни обявата е гледана повече от 20 000 пъти. В коментари в социалните мрежи обаче потребителите питат "така ли всъщност се става известен". Провокацията е търсен ефект, твърди директорът на телевизията. "Не е сексистка, а е сарказъм. Абсолютно чувство за самоирония. Типичният шеф от 90-те години, със секретарката, с кафенцето, с оглеждането. За мен това е скеч. Аз съм актьор-комедиант и вие го знаете много добре", заяви Башар Рахал. От ръководството на "Алма матер" заявиха за NOVA, че целта била новината за кастинга да стигне до повече млади хора. И са доволни от резултата. "Няма начин да се позиционираш на пазара, ако не знаят за теб и не те чуват", заяви Рахал. Студентите във Факултета по журналистика твърдят, че харесват рекламата и най-вече посланието й, че ще ги направи известни. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 09.11.2018 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Няма да ни се размине, НИМХ потвърди официално прогнозата
10:42 / 27.11.2024
Нов коледен хит, но не е на Марая Кери
16:56 / 27.11.2024
Предстои промяна в големите търговски центрове
12:00 / 27.11.2024
Борисов: Утре ГЕРБ внася две питания до КС
11:05 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета