ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Психолог: Чеченеца, Тошо Куката и Емили Тротинетката не са никакви инфлуенсъри | ||||||
| ||||||
Тези хора може би искат да се възприемат като инфлуенсъри, но по същество не са такива, обясни пред БНР д-р Боряна Гигова, преподавател по Маркетинг и реклама в НБУ. "В повечето случаи гонят само известност. При инфлуенсърите в основата трябва да е експертизата. Лидерите на мнение влияят чрез нея. В този случай не може да се твърди такова нещо“. Голяма част от инфлуенсърите се изявяват в Тик-Ток, посочи тя. "В Китай не може да се види съдържание, в което има дори леки наченки на насилие. В целия останал свят това нещо не се съблюдава. Затова има дела за модерацията на съдържанието на тази мрежа. Настоява се тя да бъде ограничи или да се спре в САЩ“. Всяка една от големите социални мрежи е стартирала с идеята да има свобода на съдържанието, обясни д-р Гигова. "Но колкото по-голяма е ставала, толкова повече е цензурирала и филтрирала съдържанието си. При Тик Ток обаче модерация има само в някои страни“. Тя обясни разликите между българските и световните инфлуенсъри. "Най-известните в света са свързани с ревюта на технологии. След това са тези, които се занимават с красота и начин на живот. В България най-популярните категории са "Ежедневие“ и "Комедия“. Хуморът е нещо, което се търси и се гледа. Но има разлика между забавата и по-олекотеното съдържание, сравнено със съдържанието с насилие. Това е изкривено разбиране за инфлуенсър маркетинг. По-скоро е създадено съдържание с цел да го гледат много хора“. От гледна точка на закона е спорно кой е виновен, посочи още експертът. "Има свобода на изразяване. Модерацията на социалната медия не се случва. Има обаче и жертва-дете със специални потребности, и тук е ролята на закона, дори и на гражданските организации, като саморегулация“. Боряна Гигова разясни още, че не се печели от гледания в Тик Ток. "Идеята за капитализация е по-различна. Тяхната цел е да станат известни по начин, по който да капитализират своето влияние. Едната опция е да промотират брандове. Другият вариант е да създадат собствена марка или продукт. Но това, което са направили, по-скоро е за удоволствие, а не от финансов интерес“. |
Още по темата: | общо новини по темата: 65 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/11 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 06.04.2023 г.
0
на 06.04.2023 г.
0
на 06.04.2023 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Няма да ни се размине, НИМХ потвърди официално прогнозата
10:42 / 27.11.2024
Нов коледен хит, но не е на Марая Кери
16:56 / 27.11.2024
Предстои промяна в големите търговски центрове
12:00 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
13:04 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета