Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Рекорд: Варненец слуша 50 минути "Вашият разговор е важен за нас!"
Автор: Екип Ruse24.bg 11:21 / 04.02.2015Коментари (17)488
© Impact Press Group
Архивна снимка
Абсолютен рекорд по изчакване на връзка с оператор на една от водещите компании у нас за доставка на мобилни услуги, интернет и телевизия постави варненецът Петър Стоянов, който се свърза с редакцията на "Народно дело", за да разкаже за "постижението".

Заради проблем той се свързал с "горещия" телефон на "Виваком" - 0700 17 000.

"В опит да проведа разговор с техниците на "Виваком" слушах в продължение на около 50 минути "Вашият разговор е важен за нас, моля изчакайте!". Това е обслужване в 21-ви век при наличие на доста голяма конкуренция. В продължение на 50 минути не мога да проведа разговор с тях. Представям си колко време ще им отнеме отстраняването на проблема", пише разгневеният варненец, който ни изпрати и разпечатка като доказателство за твърдението си.

"Услугата, за която съм сключил договор, а именно оптичен интернет и цифрова телевизия, изчезна в понеделник около 9 часа сутринта. В опит да се свържа с компанията, ме пренасочиха към отдел техници, но само слушам колко е "важен" за тях разговорът. Все пак аз също работя и нямам на разположение два или три часа да седя на телефона в очакване да ме свържат!", негодува човекът.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
е да де,.....наще !!!!!!!!! все варна им е крива !!!!!! атмосферните условия не позволявали,когато вув варна слунце пече!!!!!ГОЛЯМА АВАРИА Г-ЙО,.....ВСЕ ВУВ ВАРНА ?????
0
 
 
може ли и аз да се запиша,.....аз су рекордиор по- вдигане на скандали !! през час,през ден,.....не се шегувам!!!!! вече спрях да броя !!!!! между коледа и нова година ми спряха телевизията и нета,опитваики се да ме убедят,че правят профилактика !!!! научих им номерата,не вървят !!!!!
0
 
 
Ако това е постоянно е проблем, но не можеш да категоризираш цял сервиз от едно обаждане . . .
0
 
 
ма не мисля че проблема е в оператора ами хората които ги търпим
Aнонимен
на 05.02.2015 г.
0
 
 
Какво значи "Имал време - чакал"? Синът ми понякога работи homeoffice и като няма нет, той просто не може да работи, та затова и той има много време да чака (и псува!)
+1
 
 
Веднъж и аз се карах жестоко с тези от Blizoo , но на място....и да видиш как бързо решиха проблема.Чак се изненадах аз.
-1
 
 
и аз чакам .. но като ми вдигнат , първо ги ''нахраня'' до девето коляно , да ми олекне и тогава започва разговора по същество :D
+2
 
 
То да е само Виваком-с мед да ги намажеш.Глобул,М-тел,Близоо,Енерго-про
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Зима 2024/2025 г.
Хороскоп за деня
Започва процедура за преместване на паметника на Съветската армия
Грипна епидемия обхвана страната
Специализирани полицейски операции в страната
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Русенци във facebook
RSS за новините
Статистика: