Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Сигнал до медията: Защо аз, като клиент на банката, трябва да търся решения заради техните технически проблеми?
Автор: Десислава Томева 14:22 / 31.07.2022Коментари (40)698
©
Бизнес клиент на една от българските банки сподели с редакцията на Sofia24.bg проблем, който засяга бизнесът му и попита: Защо аз, като клиент на банката трябва да търся решения заради това, че те имат постоянни технически проблеми? 

Публикуваме без редакторска намеса:

Здравейте, редакция на Sofia24.bg!

За пореден път се сблъсквам с неуредиците в българските банки и реших да споделя впечатление от "ненадминатото" обслужване, което получаваме. Негативният ми опит е от банка ДСК.

Като изключим факта, че почти всички банки вдигнаха до небето таксите си за обслужване, че ако ти се наложи да се сблъскаш с казус, неговото разрешение е въпрос на настроение на служител или най-вече на компетенции, които в голямата си част, служителите не притежават,  но все пак остана надеждата, че нали всички сме "електронни", поне тези услуги трябва работят. Е да, но не !

Два дни системата за електронно банкиране на ДСК дава "системната грешка" и аз не мога да пусна спешни парични преводи. След разговор със служител по телефона ми се казва "сменете си устройството за банкиране или си изберете друг начин за подписване на преводи, или отидете в клон на банката, не знаем кога ще се отстрани проблемът.

Отивам в клон на банката спешно, но изненада там не могат да помогнат, защото това, което ми трябва, заради ,"извънземната" специфика на картата, която тяхната банка ми е издала не мога да направя превод на каса, а само с електронното банкиране. А то като не работи, какво правим?

Нищо..чакаме ? Аз в такива моменти се чудя, защо на клиентите се предлага - те да променят начина си на разплащане, а не се оправи техническият им банков проблем?  Можеха да пожелаят да им оправя и системната грешка, защото техните ,"компетентни"IT служители не могат? И излизайки от банковия клон след поредния сблъсък с действителността, срещнах по пътя позната, която буквално тичаше към тази - същата банка, защото 2 пъти бяха превели ,"електронно" една и съща сума... Тя пък отиваше да си реши проблема с грешно "електронно" дублиран банков превод ...Всеки с проблемите си- един не може да реализира превод, а друг 2 пъти банката му тегли пари ..Поне равновесие има, погледнато от друга гледна точка!, сподели читателят на Sofia24.bg.






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 07.08.2022 г.
0
 
 
Сега е най лесно. Като имаш проблем утиваш в друга банка. Ти, втори,пети и ще влязат в срак с времето. Ако не се управят няма да ги има и тях. Ще утидат да копаят мамули с мотика.
Aнонимен
на 03.08.2022 г.
0
 
 
ДСК най-тъпата банка в България да преведеш пари в клон на банката, по тяхна сметка такса 5.50. Абсолютни боклуци. Взех пералня на лизинг с 20 вноски с 0% лихва, към тях, в договора с малки буквички написано, ако го погасш предварително 1 % такса, ало къде ви е 0%. Измамници, 20 такси по 5.50 110 лева. Кретени.
0
 
 
Аз пък съм доволен от ДСК. При теглене от банкомат в Стамболийски нещо засече и една банкнота не излезна и ми я ''глътна'' След комуникация със служителките на третия ден ми бе възтановена в сметката. За което им БЛАГОДАРЯ.
Aнонимен
на 02.08.2022 г.
0
 
 
Аз имам подобен проблем с ПИБ. Дъщеря ми от Германия преведе на 11 юли 3000 Евро за море. След 10 дни парите не "пристигнаха". Обадих се на дъщеря ми да си ги поиска обратно и да ги прати по друга моя сметка в ПИБ. Същият ден пристигнаха и двата превода??! Първият да се върне на дъщеря ми, вторият е блокиран и до днес-вече12 дни, така ПИБ разполага с парите ми. Може да се нуждае от пресни пари???
Aнонимен
на 01.08.2022 г.
0
 
 
Покойния ми ДЯДО (беден трудов и много почтен ЧОВЕК,ми казваше когато ми дадеш стотинки от пенсията си, да си купя бонбони или вафли:ЧЕДО ПАРИТЕ у джпчето
Aнонимен
на 01.08.2022 г.
0
 
 
Здравейте.Аз имам друг проблем с Уни кредит банка. Преди 2год.ми е блокирана сметката като кредитен милиардер за 440 446 663 ... Трябва да се явя лично да се оправят нещата. Някой предупредил ме е за това. Аз съм извън България и не съм се прибирала от 3 г.заради този вирус. Незнам кой би дал този кредит без лично представяни и при условие, че в наличност нямам и 3хил.лева.
Aнонимен
на 01.08.2022 г.
0
 
 
Тия от ДСК ги задрасках миналата година.Проблема е в това,че и другите стават като тях.Пълно безхаберие от страна на служителите и все по - високи такси.
Aнонимен
на 01.08.2022 г.
0
 
 
Този път става въпрос за Тексим банк! Все същата трагедия. След 10 дни мога да видя анализ на плащанията ми!
Aнонимен
на 01.08.2022 г.
0
 
 
И аз в момента се опитвам да разреша проблем с бг банка за онлайнбанкиране и вече 4 дни просречени плащания поради неуредици. Трагична картинка!
Aнонимен
на 01.08.2022 г.
0
 
 
Някой написа ли ви молба да отидете в Банка ДСК? При толкова банки в България оставането в ДСК ми се вижда някаква форма на мазохизъм. Когато клиентите им намалеят, сами ще си оправят системата.
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Зима 2024/2025 г.
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
Риск от чума по дребните преживни животни
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Русенци във facebook
RSS за новините
Статистика: