Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Слави Дяковски: Бизнесът у нас е необходимо не да мисли как ИИ ще измести хората, а как той може да му помогне
Автор: Живко Кръстев 15:36 / 12.03.2024Коментари (0)1425
©
Дигиталните технологии не просто са част от живота ни, а те изместват някои процеси и ги превръщат в изначално дигитални. Светът около нас се променя технологично и човек трябва да върви в крак с времето. Това каза в предаването "Човекът на фокус" на Радио "Фокус" собственикът на агенция за дигитален маркетинг Spread It Слави Дяковски.

Дигиталните технологии са част от съвременната реалност и те не просто допълват, а са в центъра на тази наша действителност, подчерта той и обясни още, че "когато говорим за дигитална икономика чисто на ниво теория се говори, че трябва да имаме дигитално ядро. В центъра на тоя процес трябва да залагаме на дигиталното. И оттам насетне почваме да градим къде можем и на друго място да бъдем. Просто в момента фокусът  почти навсякъде е в дигиталното.“

По думите му изкуственият интелект навлиза все повече в различни видове бизнеси и технологии, и точно затова бизнесът в България е необходимо не толкова да мисли от гледна точка как той ще е измести хората от работните им места, а как изкуственият интелект може да му помогне да се справя с работата си по-бързо и по-добре. "За по-малкия бизнес има много неща, които с много малък финансов ресурс, можем да допринесем за подобрението им или да автоматизираме процеси. С помощта на този изкуствен интелект всъщност ти си станал многократно по-продуктивен и това е много по-евтино и изгодно както за клиента, така и за работодателя,“ смята той.

Според Слави Дяковски в България вече се наблюдава една положителна тенденция на промяна на начин на мислене на предприемачите и собствениците на бизнес, като все повече собствените на бизнес и мениджърите осъзнават важността на участието им в дигиталните процеси и дигиталната икономика: "Защото в основата на всичко това е доверието. И с интернет, и с всички дигитални и платформи и средства за комуникация ние можем да градим лесно доверие с нашите таргет потребители/клиенти,“ обясни още той, като разясни още, че развитието на дигиталната икономика у нас е бавен процес, но въпреки това тези дигитални канали са изключително добра алтернатива за бизнеса.

Важно е да се знае как работят платформите и към кого са насочени те, за можем успешно да се възползваме от възможностите, които те предоставят за реклама и привличане на нови клиенти, отбеляза още специалистът, като обясни също така, че "винаги може да се допитваме най-малкото за консултация до маркетолози как работят различните платформи като алгоритми, за да се възползваме по-добре от тях.“

Слави Дяковски  разясни още, че има много тънкости от разнороден характер в дигиталния маркетинг, които освен технологичната част, информацията за различните платформи и т.н., човек трябва да се съобразява и с други фактори, като психологията на потребителите, визуалните стимули и много други детайли на маркетологията. Според него трябва да имаме достатъчно добре подготвено съдържание, за да може погледът на човек да спре на неговия продукт или услуга.






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
Зима 2024/2025 г.
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
Риск от чума по дребните преживни животни
Отношенията София-Скопие
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: