Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Трафикът на "Тракия": Време е за радикални действия
Автор: Екип Ruse24.bg 19:40 / 12.10.2024Коментари (0)1008
©
Автомагистрала "Тракия" продължава да е най-натовареният междуградски път у нас. Заради задръстванията и честото блокиране на магистралата от катастрофи, превозвачи и шофьори настояват пътят да бъде разширен.

"Летният трафик, който е с гастербайтери от 1 юни до 1 септември, е кошмар, просто е кошмар".

Кошмарът за управителя на пловдивска фирма за международен транспорт Илия Костурски си има име - атомагистрала "Тракия".

"То е повече от предизвикателство, защото магистралата вече е изключително тясна. Има само две ленти за движение".

Идеята отсечката между София и Пловдив да стане от четирилентов път - шестлентов - не е нова.

"Никой да не си мисли, че магистрала "Тракия" цялата едновременно ще се направи на 6 ленти - не. Първо на колоните около тунел "Траянови врата" и определени участъци около големите градове, там, където има концентрация на трафик. Иска една реконструкция, защото за съжаление пак от икономии, аварийната лента не е изчислена за по-големи натоварвания. Тя трябва да се усили, трябва да се вземе част от зелената ивица и също да се направи с нормална конструкция. И мисля, че нещата могат много лесно да се реализират" обясни инж. Ясен Ишев, инженер по пътно строителство.

От Регионалното министерство ще поръчат анализ за необходимостта от разширяването на магистрала "Тракия" - но догодина.

"Възнамеряваме, ще го направим, транспортен анализ, който да докаже необходимостта - дали да преминем към изпълнение на трета лента или да помислим нещо по-дългосрочно като решение, а именно дублиращо трасе на АМ "Тракия", каза Виолета Коритарова, служебен министър на регионалното развитие.

"Проблемът с третата лента е много съоръжения, които са в тази част, която е от София докъм 70-ия километър. След като направим трета лента, няма да има аварийна лента по съоръженията и съответно в тунелите. А направата на нови съоръжения ще излезе много скъпо", коментира инж. Йордан Вълчев, председател на УС на Агенция "Пътна инфраструктура".

Сега скъпо излиза само на шофьорите, които губят часове по задръстената магистрала.

"Нашите тол такси се изравниха почти с тол таксите в Европа, но инфраструктурата в сравнение с Европа е може би на 15%, останалите 85%, които трябва да се доизградят - ги няма вече 30 години", посочи Илия Костурски, управител на фирма за международен транспорт в ефира на БНТ.






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Февруари 2022 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Актуални теми
Мигрантски натиск към България
Протестиращи нападнаха директора на Народния театър
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Катастрофи в България
Строежът на АМ "Хемус"
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: