ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Валери Симеонов: Слънчев бряг не се рекламира като дестинация за парти туризъм, а като семеен курорт | ||||||
| ||||||
"В същото време, от всички концесии на плажове, българският държавен бюджет печели 8 милиона лева годишно - пълен абсурд. Както казаха специалистите от бранша, Слънчев бряг не се рекламира като дестинация за парти туризъм - напротив, той се рекламира като курорт за семеен туризъм. Статистиката на хотелиерите го потвърждава - само 5-10% от всички туристи са млади хора, дошли единствено за купона. Те имат своето място в туристическия микс, но това не трябва да става за сметка на останалите 90%, дошли да почиват на прекрасните плажове на Черно море", добави Симеонов. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 18.08.2017 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Няма да ни се размине, НИМХ потвърди официално прогнозата
10:42 / 27.11.2024
Нов коледен хит, но не е на Марая Кери
16:56 / 27.11.2024
Предстои промяна в големите търговски центрове
12:00 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
13:04 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета