ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Военният министър с насълзени очи в ефир каза силни думи за изчезналия пилот | ||||||
| ||||||
"Самолетът, който е пуснал мишената, поразена от майор Терзиев, е видял как той я е поразил и нататък няма данни да е виждал каквото и да било", добави той. "Хипотези колкото искате, спекулации могат да се правят колкото искате. Майор Терзиев е пилот 1-ви клас, това са най-добрите пилоти. На 6 май е бил селектиран да води демонстрацията на празника. Той е един от най-добрите. Не бива да се правят спекулации, всички опции са на масата", каза още военният министър. "Използват се всички налични средства на българската армия и допълнителни такива. Обърнали сме се към фирми, които действат по въпроса. Вероятно катапултиране не е имало. Пилот с опита на майор Терзиев при катапултиране той знае, че е длъжен да докладва, което той не е направил", каза още той. "Конкретният изтребител МиГ-29 е бил поддържан и е бил технически изправен към момента на започването на задачата. Самолетите се поддържат от фирма, най-често от фирмата-производител. България има договор с МиГ. Работата с МиГ не е лесна. Преди 2 дни трябваше да се подпише една застраховка за пети договор с тях. По законов срок трябваше вчера да подпишат полицата, за да е валидна. До последния момент тя не беше подписана, но в последния момент беше подписана. В последния момент се получава една изнервеност", добави той. "Пилотите са хора, които обичат България и пазят небето на България", каза Панайотов през сълзи. "Много малко са българските мъже, които са способни на такава откровеност и искрена любов към Родината", добави той. "Стандартите на НАТО за нальот са в рамките на 180 часа, но 40 са на тренажор. В българските ВВС нальотът е значително по-малък поради липса на ресурси. Ние разполагаме с ограничен брой самолети. Основният проблем е свързан с поддръжката на летателните апарати. Купува се нова техника и клаузите за поддръжката са може би били неглижирани. За F-16 не е така, там нещата са железни. Подобен е проблемът с едни самолети, които се казват L-39. Тяхната поддръжка е на практика спряна и не летят", каза още той. "Днес ще бъде пуснат хидролокатор под водата. Теренът който е обследван, е 20 квадратни мили, огромен терен. Обследва се, търси се самолет. Вероятността майорът да бъде открит жив и здрав намалява и трябва да сме готови да го приемем", завърши той. |
Още по темата: | общо новини по темата: 90 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/15 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: