ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
България събира балканските страни на форум за иновативна търговия | ||||||
| ||||||
Форумът ще се проведе на 4-и и 5-и април в София и ще даде възможност на представители от балканските пазари да се срещнат на едно място, да обменят ценен опит, идеи и да намерят по-добър начин за комуникация между тях, обясни тя: "Панелите са свързани с високотехнологични решения за електронната търговия, лайв шопинг, ще има презентации на отделните пазари, за логистичните решения и маркетинг панел". Тя отбеляза, че в годините след КОВИД пандемията потребителите стават все по-взискателни към онлайн търговците: "При преминаването от физическо пазаруване към онлайн пазаруването клиентското обслужване някак си се налага да замести усещането, което имахме в магазините. Затова е необходимо от отсрещната страна да има адекватност и да получим отговори на нашите въпроси като клиенти". Изследвания показват, че 58% от потребителите вече имат по-високи очаквания, 84% от потребителите очакват на запитванията ми да бъде отговорено мигновено. 78% от потребителите очакват брандовете да отговарят в каналите, които самите потребители предпочитат. "Идеята е не само един онлайн магазин да има всички тези канали на разположение, но също така и да ги интегрира. В противен случай клиентът би могъл да бъде разочарован. При многоканалното обслужване агентите обслужват канали, а не клиенти. При омниканалната комуникация, в която всички канали са свързани и интегрирани, тогава агентите могат да се фокусират върху това, което правят най-добре, а именно обслужването на клиенти", обясни маркетинг директорът на Callflow. Изпълнителният директор на Callflow Мартин Кокалов разказа как е възникнал проектът Оmnіlіnх преди няколко години – бългapcĸaтa плaтфopмa, ĸoятo обединява ĸaнaлитe зa ĸoмyниĸaция така, че разговорите да преминат безпрепятствено от един канал в друг: "Преди три-четири години клиентите, които имаме – реални бизнеси, големи онлайн магазини на Балканите ни казаха: "Ние използваме за около шест-седем платформи за комуникация с клиенти, един клиент вече може да ни пише по n на брой канали. Не може ли да помислите вариант вие да обедините всичко на едно място и да ни е по-лесно да имаме 360 градуса видимост на даден клиент?". На нас ни се стори, че това е трендът и насоката, в която трябва да се развиваме“, обясни Кокалов. Според него използването на чатботове е оправдано в инвестиционно отношение за големите онлайн магазини и може да доведе до съкращаване на отдели, обслужващи клиенти, с около 20-30%. "Но пък все по-голяма тенденция се вижда след чатбота да има възможност клиентът да се насочва към жив оператор, който да съдейства, защото знаем, че чатбот алгоритмите, дори и текущите АІ платформи, имат специфики в езиково отношение", коментира Кокалов. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Регистрираха земетресение в България
11:07 / 26.11.2024
Първата жена на Димо Алексиев го зарязала заради алкохола
11:40 / 25.11.2024
Шуробаджанащина в "Пееш или лъжеш", зрителите бесни
08:49 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: