ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Новите платформи за онлайн пазаруване изместиха утвърдените и им бръкнаха в джоба | ||||||
| ||||||
Как Temu и Shein натрупаха популярност? Голяма част от растежа Temu и Shein, според някои експерти от индустрията, е резултат от вратичка в търговията, известна като "помощта de minimis“, което позволява на пакети, изпратени от Китай на стойност под 800 долара, да влизат безмитно в САЩ, . Висшият изпълнителен директор на Amazon, Дейвид Заполски, казва, че това е проблем, за който главните прокурори трябва да питат, и добави, че липсата на контрол върху веригата за доставки в Китай е "тревожна тенденция“ сред американските и европейските служители. Темата за растежа на Temu и Shein засяга и приходите на големите компании. Amazon пусна резултатите си за второто тримесечие заедно с Meta, eBay и Etsy. Инвеститорите ще следят за всякакви коментари относно въздействието на Temu и Shein върху пазарите за електронна търговия и за обсъждане на техните разходи за реклама, което помогна за подхранването на Meta. Сезонът на приходите от технологии започна зловещо миналата седмица. Alphabet отчете лек ръст на приходите, но пропусна прогнозите за продажбите на реклами в YouTube, тласкайки акциите надолу с 5% в сряда. Акциите на Tesla паднаха с 12% за ден, най-големият спад от 2020 г. насам, поради по-слаби от очакваните печалби и второ поредно тримесечие на намаляващи приходи от автомобили. Как влияят на приходите на големите компании? Въпреки че търговията на дребно вече не е двигателят на растежа на Amazon, това все още е бизнесът, който генерира по-голямата част от приходите. Това е мястото, където Temu и Shein се намесват. Те са в състояние да предложат толкова ниски цени, защото премахват посредниците, като продават директно от фабрики в Китай на потребители по целия свят, и използват по-бавни опции за доставка. Meta има други притеснения, тъй като има някои признаци, че Temu може да намалява разходите си за реклама. Данните на Barclays от май отбелязват, че броят на новите купувачи в Temu е достигнал своя връх през третото тримесечие на 2023 г. и е намалял през всяко от последните две тримесечия. По отношение на икономическото предимство за Temu и Shein, САЩ и Европейския съюз обмислят дали да затворят вратичката в търговията и да увеличат митата върху евтините стоки, което може да попречи на продължаващия растеж на тези платформи. Shein стартира в САЩ през 2017 г. и наскоро наводни Google и Facebook с реклами за стимулиране на разширяването. Съобщава се, че се оценява на 66 милиарда долара. Temu, собственост на PDD Holdings, дебютира в САЩ през 2022 г. и бързо насочи милиарди долари в маркетинг, най-забележимо чрез своя телевизионен спот "Пазарувай като милиардер“, който се излъчи по време на тазгодишния Супербоул. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ергенка - бизнесменка с 6 фирми
16:12 / 20.11.2024
Изпращаме помощ на Газа
15:08 / 20.11.2024
Интересно явление тази сутрин
10:43 / 20.11.2024
Време е за нещо ново
09:50 / 21.11.2024
Напусна ни Мила Власковска
10:14 / 21.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: