ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Платформата LinkedIn вече има 15 млн. долара оборот и 900 млн. потребители по света | ||||||
| ||||||
По думите му потребителите на LinkedIn имат много повече контрол върху начина, по който изглежда платформата. "За разлика от останалите платформи, при които самият алгоритъм притиска потребителите да създават повече съдържание и им показва много повече вирусно съдържание, насоката в LinkedIn е в качеството. От нас зависи да си изберем темите и да обучим алгоритъма кои теми, какъв тип съдържание ни е важно, интересно, полезно", обясни той. Той даде съвети за начинаещите потребители на платформата. "Ако сега сте си направили регистрацията в платформата или сте още в началото на професионалния си път, то разглеждайте кои са хората, които биха могли да са ви полезни за процеса на учене или развитие. Това са лидерите във вашия сектор, колегите ви от компанията или от университета. Започнете с контактите, които вече имате", каза експертът. По думите му LinkedIn започва да се пренасища с все повече млади професионалисти. "Това означава повече и по-интересно съдържание, много повече възможности за взаимодействие между различните професионалисти", поясни Александър Кръстев. 95% от потребителите на платформата са от тихото мнозинство. "Те не правят нищо активно. Скролват, четат, но не реагират, не създават съдържание, не коментират. За всяка платформа става изключително трудно да измерва техните интереси, да знаят какво би било най-добре да им показват. Измерват времето, което хората прекарват със съдържанието, и знаят, че то им допада", посочи той. Половината от приходите на компанията идват от инструментите за откриване и развитие на таланти, които LinkedIn предлага като платформа, допълни той. "LinkedIn е много по-фокусирана върху личното развитие, върху професионалното развитие, бизнес, кариера, учене по време на целия живот – все неща, които не са приоритет за всички, но за щастие са приоритет за все по-голяма част от обществото", обясни Александър Кръстев. LinkedIn може да се ползва както от хора, които сами развиват бизнеса си, така и от големи компании с много служители, отбеляза Александър Кръстев. Създаването на качествено съдържание по думите му е в полза на останалите потребители на платформата. "Не просто да публикуваме нещо, което ни е хрумнало, а да имаме стратегия за това как ще се позиционираме в платформата, как нашето присъствие да работи за развитието ни, за развитието на бизнеса ни и да дава стойност за хората, до които достига", поясни Кръстев. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Първата жена на Димо Алексиев го зарязала заради алкохола
11:40 / 25.11.2024
Шуробаджанащина в "Пееш или лъжеш", зрителите бесни
08:49 / 25.11.2024
Млада учителка показа брутално невежество в "Стани богат"
11:18 / 24.11.2024
Телевизионна легенда на БНТ е имала интимна афера с Гунди?
11:58 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: