
ЗАРЕЖДАНЕ...
Рекламодатели се отказват от Big Brother след старта на предаването | ||||||
| ||||||
Фирма за луксозни хавлии, включена с продуктово позициониране в Big Brother, се отказа от договора си с NOVA, заради недостиг на "етика, морал и културни ценности", съобщи казанлъшката фирма "Шамбала текстил", производител на марката "Сухо", в социалните мрежи. Там те пишат, че са разочаровани от подбора и участниците в Big Brother, което не съответства на техните принципи, затова и не са в състояние да пренебрегнат видяното заради рекламни цели. "В свят, изпълнен с промени и предизвикателства, най-важното за една марка е да бъде вярна на своите принципи. Ценностите, които изповядваме, са това, което ни отличава и създава доверие сред нашите клиенти. Когато се придържаме към тях, ние не само изграждаме стабилна репутация, но и показваме, че нашите обещания са повече от просто думи." "Сухо" категорично не иска да бъде идентифициран с такъв вид съдържание, затова и производителите уточняват, че незабавно ще се свържат с NOVA за прекратяване на рекламния договор за продуктово позициониране. Що се отнася до реакциите на хората в социалните мрежи, повечето изразяват възхищението и одобрението си от желанието на компанията да прекрати договора си, като споделят, че позицията им ги е спечелила с радост биха станали клиенти на фирмата, поради тези причини. "Шамбала текстил", които стоят зад "Сухо", е българска фирма от Казанлък, която оперира на световния пазар. Сред нейните клиенти са брандове и фирми като Roberto Cavalli, Gabel, Emanuel Ungaro, Pretti, Zara, DMC, Missoni и други, пише lifestyle.bg. |
Още по темата: | общо новини по темата: 4217 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/703 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg