ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
YouTube ограничава достъпа до някои видеа в Европа, ето защо | ||||||
| ||||||
YouTube – което е сред най-популярните приложения за социални мрежи за тийнейджъри – препоръчва видеоклипове, които са подобни на тези, които зрителят е гледал преди. YouTube за първи път въведе тези ограничения в Съединените щати миналата година и сега ги разширява в Европа и по света, под ръководството на своя консултативен комитет за младежта и семейството. Новото правило е опит да се попречи на тийнейджърите да формират "отрицателни вярвания за себе си", казаха в изявление д-р Гарт Греъм, който оглавява YouTube Health, и Джеймс Бесър, директор за управление на продукти в YouTube Youth. Кои видеоклипове YouTube ще ограничи за тийнейджъри? Засега YouTube ще ограничи повтарящите се препоръки за видеоклипове, които: - Идеализирайте конкретни нива на фитнес или групи тегло - Сравняват и идеализират определени физически характеристики - Са социално агресивни Тези типове съдържание "може да са безобидни като един видеоклип, но могат да бъдат проблематични за някои тийнейджъри, ако се гледат многократно", твърдят Греъм и Бесър. Как социалните мрежи влияят върху образа на тялото? Социалните мрежи могат да доведат до лош образ на тялото, хранителни разстройства и проблеми с психичното здраве. Това е така, защото хората са склонни да се сравняват с други, които виждат онлайн. Но не всички са засегнати еднакво. Жените и момичетата, хората с наднормено тегло и тези, които вече имат лош образ на тялото, са склонни да бъдат най-засегнати от социалните мрежи, докато хората, които се чувстват добре с телата си и имат висока грамотност в социалните мрежи, по-малко се влияят. Междувременно проучване от 2021 г. установи, че потребителите на фитнес YouTube – които са наречени "Fitspiration" общност – насърчават нездравословно поведение и че зрителите затвърждават тези практики в коментарите. Какви други стъпки е предприел YouTube? YouTube вече ограничава достъпа на тийнейджъри до част от съдържанието, включващо хранителни разстройства и физически битки. С новата политика YouTube може също така да пренасочва хората към кризисни горещи линии, когато търсят неща, свързани със самоубийство, самонараняване и хранителни разстройства. Какво правят регулаторите по проблема? YouTube и други социални медийни сайтове бяха подложени на критики заради въздействието им върху психичното здраве и благосъстоянието на младите хора. В Обединеното кралство, например, комуникационният регулатор Ofcom нареди на технологичните компании през май да предприемат стъпки, за да спрат техните алгоритми да "препоръчат вредно съдържание на деца", включително съдържание за самонараняване и хранителни разстройства. Законът за цифровите услуги на Европейския съюз, който беше приет през 2022 г., също призовава технологичните гиганти да ограничат достъпа на децата до съдържание, което може да навреди на тяхното "здраве, физическо, умствено и морално развитие". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ергенка - бизнесменка с 6 фирми
16:12 / 20.11.2024
Интересно явление тази сутрин
10:43 / 20.11.2024
Изпращаме помощ на Газа
15:08 / 20.11.2024
Време е за нещо ново
09:50 / 21.11.2024
Напусна ни Мила Власковска
10:14 / 21.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: