ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Знаете ли каква е разликата между зимните и летните гуми? | ||||||
| ||||||
Съществуват три основни разлики: в структурата, каучуковата смес и шарката на протектора. Научете повече за тях в следващите редове. Зимните гуми В материала, от който се изработват зимните гуми, има по-високо съдържание на естествен каучук. Така те остават по-гъвкави и меки в студа. Сместа е така проектирана, че зимните автомобилни гуми са в най-добрата си форма при температура под 7ОС. В такова студено време те осигурят още по-голяма допирна площ с пътната настилка. По този начин се получава по-добро сцепление между двете повърхности. Така се постига и по-надеждно управление на автомобила в зимни условия. Що се отнася до структурата, в шарката на протектора на зимните гуми има малки каналчета със специално проектирани посоки. Тези канали влизат в снега, кишата и леда, осигурявайки оптимално сцепление с пътя. Имат и дълбока шарка на протектора, която осигурява кухина за сняг. Професионалистите знаят, че нищо не захваща снега по-добре от самия сняг. Натъпканият сняг в шарките придава допълнително сцепление, за да избута автомобила напред по заснежени и заледени пътища. Летни гуми Както можете да се досетите, летните гуми са проектирани да се представят добре в топлите месеци. Ето защо летните автомобилни гуми се произвеждат от по-твърда смес, която омеква при по-ниски температури. Така гумите стават подходящо меки както при сухи, така и при мокри пътища. Това позволява на шофьорите да управляват автомобила по-лесно и безопасно и в горещи, и в дъждовни дни. Тези сезонни гуми ще ви дадат истинска сигурност в голям диапазон от температури и при различни метеорологични условия. Но това не означава, че са подходящи за силните студове, ледове и снегове през зимата. Когато температурата падне под 7ОС, този каучуков материал се втвърдява и става крехък, но за сметка на това, при високи температури не омеква прекалено. Този ефект намалява триенето между асфалта и гумата и удължава нейния живот. Автомобилните гуми за лятото имат по-малко каналчета. За сметка на това шарката на протектора им е проектирана така, че да минимизира ефекта на аквапланинга при преминаване по мокра пътна настилка. При високи температури тези каналчета предоставят по-добро сцепление както по дължина, така и странично, пише novini.bg. Летните гуми най-често имат опростена шарка, която ляга с голяма площ върху пътната настилка. Така автомобилът се управлява по-лесно и се намалява спирачният му път. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Само на 48 години почина лекар, върнал надеждата на хиляди
09:47 / 18.09.2024
Попиляха Глория заради подут корем и тясна рокля
15:46 / 18.09.2024
Невена Цонева и Венелин Венков омъжиха дъщеря си
21:14 / 18.09.2024
Започна основният ремонт на бул. "Цар Фердинанд" и ул. "Войводова" в Русе
15:49 / 18.09.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: