ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Кризата не ги лови: Световни марки се радват на висок ръст продажби | ||||||
| ||||||
А тъй като цените на лукса продължават да растат, анализаторите с основание си задават въпроса докога бумът ще продължи, преди и богатите да решат да затегнат коланите, съобщава "Стандарт". И "Ермес", и "Перно Рикар", чиито резултати за третото тримесечие на годината надминаха очакванията, признават, че продуктите им ще продължат да поскъпват. Бизнесът им беше подкрепен от американците, които се върнаха в Европа след две години пандемия и изолация и се възползваха от скъпия долар. Подем се забеляза и в Китай, макар и не твърде силен поради периодично налаганите ковид ограничения. Анализаторите са на мнение, че бумът на луксозните стоки ще започне да затихва през последното тримесечие на годината или в началото на следващата, а потребителите ще продължат да залагат на най-популярните марки. Според Флавио Середа, анализатор в "Джефрис“, брандове като "Ермес", "Шанел", (Chanel) "Диор" (Dior) и "Луи Вюитон" (Louis Vuitton), но и някои по-малки като "Монклер" (Moncler), ще продължат да се радват на растеж. Бизнесът на лукса няма да преживее истински нов бум в Китай, тъй като властите ще продължат да поддържат ковид ограниченията поне до пролетта на следващата година, а в Европа заради кризата ще станем свидетели на изчезването на т. нар. "случаен купувач". Прогнозата на "Джефрис" е за ръст на пазара от 13 на сто тази година и само 7 на сто догодина. Най-голямата компания за луксозни стоки в света - Ел Ве Ем Аш (LVMH), откри седмицата на корпоративните резултати с приходи доста над прогнозите и без признаци за скорошно намаление на търсенето. Под лупа се наблюдаваше развитието на пазара в САЩ, който през миналата година стана №1 в луксозния сектор, след като данните от продажбите с кредитни карти подсказаха за известно забавяне. "Няма намаляване на апетита на потребителите в САЩ въпреки увеличението на цените", успокоява финансовият директор на "Перно Рикар" Елен дьо Тисо. В рамките на тримесечието компанията е повишила цените със 7 процента в глобален мащаб, но въпреки това е уверена, че ръстът на продажбите ще остане динамичен и през 2023 г., тъй като потребителите ще продължат да залагат на първокласни питиета. "Ермес" планира да повиши цените рязко следващата година, като така последва съперниците си от сектора, които вече го сториха, възползвайки се от засиленото търсене на дизайнерска мода. Компанията, която е известна с чантите си, струващи над 10 000 долара и за които се чака с месеци, повиши цените с 4 на сто тази година и с по 1,5-2 на сто през предходните. Това се равнява на еднократното повишение с повече от 10 на сто, предприето наскоро от "Шанел". Но дори и след повишението интересът към стоките на лукса едва ли ще стихне. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Регистрираха земетресение в България
11:07 / 26.11.2024
Първата жена на Димо Алексиев го зарязала заради алкохола
11:40 / 25.11.2024
Шуробаджанащина в "Пееш или лъжеш", зрителите бесни
08:49 / 25.11.2024
Ген. Мутафчийски: Вие го заслужавате!
13:14 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: