© Ruse24.bg | | Е.ОН България зарадва 145 свои клиенти по случай Международния ден на потребителя, който се отбелязва всяка година на 15 март. Във връзка с него компанията организира две инициативи за клиентите, които се проведоха в периода 16.03 - 25.03.Всички битови клиенти, които са заплатили навреме своите сметки за електроенергия през последните шест месеца, автоматично участваха в томболата „Лоялни клиенти".
На 13 март бяха изтеглени 100-те печеливши, които получиха комплект раница, тениска и чаша. Наградите бяха разпределени между деветте области, обслужвани от Е.ОН България (Варна, Добрич, Шумен, Силистра, Русе, Разград, Велико Търново, Габрово, Търговище).
Втората инициатива бе адресирана към всички битови клиенти, които откликнаха на призива на Е.ОН България да актуализират в периода 16 - 20 март своите данни (титуляр на партида, адрес за кореспонденция, телефон за обратна връзка) в Центровете за обслужване на клиенти на компанията. Всеки ден, в рамките на този период, по един клиент от деветте области имаше късмета да спечели комплект тениска и шапка. Актуализирането на клиентската база данни дава възможност за по-добра комуникация и по-коректно отношение между клиентите и компанията.
„Спечелилите бяха приятно изненадани от нашите инициативи и бяха щастливи, че са избрани между хиляди. Някои от тях ни благодариха, че се оценява тяхното коректно отношение към компанията", заяви Галина Барбукова, Координатор Център за обслужване на клиенти - гр. Русе.
Новите инициативи по случай Международния ден на потребителя бяха поредните стъпки на дружеството към подобряване на обслужването и по-добра комуникация между клиентите и компанията. |