© Ruse24.bg | | Е.ОН България организира две инициативи в периода 16-25 март за своите клиенти по случай Международния ден на потребителя, който се отбелязва всяка година на 15 март. Всички битови клиенти, които са заплатили навреме своите сметки за електроенергия през последните шест месеца, ще участват автоматично в томболата "Лоялни клиенти".Днес ще бъдат изтеглени 100-те печеливши, които ще получат комплект раница, тениска и чаша. Те ще бъдат разпределени между деветте области, обслужвани от Е.ОН България.
Актуализирането на клиентската база данни дава възможност за по-добра комуникация и по-коректно отношение между клиентите и компанията. В тази връзка втората инициатива е адресирана към всички битови клиенти, които откликнат на призива на дружеството да актуализират в периода 16-20 март своите данни (титуляр на партида, адрес за кореспонденция, телефон за обратна връзка) в Центровете за обслужване на клиенти на компанията. Всеки ден, в рамките на този период, по един клиент от деветте области ще спечели комплект тениска и шапка.
Всички печеливши ще бъдат информирани от представители на компанията по телефона и с писмо, както и имената им ще бъдат публикувани на интернет страницата на дружеството www.eon-bulgaria.com. Всеки спечелил ще може да получи своята награда в Центъра за обслужване на клиенти в съответния регион срещу представяне на лична карта.
Повече информация за инициативите и начините за актуализиране на данните клиентите могат да получат на денонощния телефон 0700 161 61 (на цената на един градски разговор) или на www.eon-bulgaria.com. |