
ЗАРЕЖДАНЕ...
Е.ОН откри обновен Център за обслужване на клиенти | ||||||
| ||||||
Откриването на обновения Център за обслужване на клиенти на Е.ОН България в град Русе е част от политика на компанията за подобряване качеството на обслужване и повишаване удовлетвореността на клиентите. "Преди два месеца открихме новата подстанция Слатина, за да осигурим електрозахранване на всички съществуващи и бъдещи индустриални обекти в Индустриален парк Русе Изток. Днес откриваме обновен и модерен клиентски център в града. Това е поредната стъпка към постигането на амбициозната цел да предоставим на нашите клиенти европейско ниво на обслужване", заяви г-н Манфред Пааш - председател на Управителния съвет на Е.ОН България. Работата на новия, модернизиран център за обслужване на клиенти е организирана на принципа "Обслужване на едно гише". Клиентите ще могат да се възползват от всички предоставени от компанията услуги на всяко едно гише. Центърът работи с клиенти от 7:00 до 18:00 часа без прекъсване и от началото на годината от услугите му са се възползвали над 13 000 клиенти. Всеки месец центърът за обслужване на клиенти в град Русе приема над 3 200 клиенти. "Служителите в Центъра за обслужване на клиенти са нашите посланици към обществото. Вярвам, че от днес клиентският център в град Русе има не само нов облик, но дори и по- мотивирани висококвалифицирани служители, на които може да се разчита за едно истинско европейско обслужване на клиентите на компанията", добави г-н Пааш. По време на събитието беше отслужен водосвет в присъствието на всички служители в центъра за обслужване на клиенти, за които откриването беше истински празник. От името на Мария Димова беше прочетен поздравителен адрес. Г-н Пааш благодари на Областната администрация и на Община Русе за тяхната подкрепа в усилията на компанията да развива своите услуги и по този начин да допринесе за подобряване качеството на живот в града и в Североизточния регион на страната. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg