Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Институции
Криминални
Бизнес
Други
Енерго-Про: Няма установени случаи на надписани сметки или неточни електромери
Автор: Екип Ruse24.bg 14:28 / 14.03.2013Коментари (2)288
© Impact Press Group
В началото на месец февруари Енерго-Про стартира собствена инициатива "ЕНЕРГО прозрачност" за проверка на сметки за електроенергия на клиенти с консумация, отклоняваща се от обичайната за този период. В тази кампания бяха включени клиенти по два признака:

4500 клиенти с подадено възражение срещу висока януарска сметка

500 клиенти, чиято консумация за месец януари, след направен анализ, показа драстично отклонение от обичайното им потребление за същия период през последните 3 години.

Проверките в рамките на кампанията включиха проверка на показанията и захранващата схема на електромера. В случай на необходимост, електромерите на клиентите се проверяваха и с еталонен уред, който установява точността на измерване на електромера. Проверките, инициирани от ЕНЕРГО-ПРО в рамките на кампанията, се извършиха абсолютно безплатно в присъствието на клиента или на негов представител. По покана на компанията, на част от проверките присъстваха и представители на медиите с цел да се съблюдава по-голяма прозрачност и коректност на резултатите.

До момента, в рамките на "ЕНЕРГО прозрачност", са обработени 3650 жалби от клиенти за високи сметки за електроенергия и 500 клиента с нетипично отклонение в консумацията на електроенергия. На всички клиенти по проекта са извършени проверки на показанията и захранващата схема на електромера. В допълнение на 438 клиенти специалисти на компанията са извършили проверки и на електромерите с еталонен уред. В резултат на извършените до момента проверки с еталон в рамките на кампанията не е открит нито един електромер извън класа си на точност. Други 258 клиенти, избрани от компанията за проверка с еталон, са отказали с мотива, че са наясно с причината за високата си сметка, а именно реално по-голямото им потребление в този период.

От началото на годината в центровете за обслужване на клиенти са извършени 10 308 консултации във връзка с високи сметки за електроенергия. Още 13 792 клиенти са били консултирани по телефона, а над 4 000 клиенти са получили отговор от компанията по имейл. Подадените искания за разсрочено плащане са приблизително 4 400 като само 74 от тях са получили отказ, поради липса на документи.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 14.03.2013 г.
0
 
 
Дистанционно отчитане, другото предимство на това дистанционно е че може по всяко време да се манипулира електромера от разстояние.
Aнонимен
на 14.03.2013 г.
0
 
 
Е как да има отклонения. Те самите електромери работят правилно но показанията им се манипулират. Проблема не е в устройствата, а в тези които ги "управляват дистанционно"
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
20 години от атентата в Кербала
Избори в Германия
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Световна черна хроника
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Русенци във facebook
RSS за новините
Статистика: