Община Русе обяви два конкурса за назначаване на държавни служители | ||||||
| ||||||
Първият от тях е за длъжността "Старши експерт" - 2 бройки. Минималните и специфични изисквания предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са: Степен на образование -бакалавър, години на професионален опит - 2 /две. Допълнителни изисквания за длъжността: професионална област на висшето образование - икономика, стопанско управление. Кандидатът трябва да познава действащото законодателство: ЗМСМА, ЗДСл, ТЗ, ЗСч., Закона за концесиите /ЗК/ , ППЗК, ЗПСК, Наредбата за търгове и конкурсите, Наредбата за анализите и правното състояние и приватизационните оценки и за условията и реда за лицензиране на оценителите, Наредбата за възлагане извършването на дейности, свързани с подготовката за приватизация и следприватизационен контрол, Наредбата за задължителната информация, предоставяна на лицата, заявили интерес за участие в приватизацията по ЗПКС и за документите и сведенията, представляващи служебна тайна, както и Наредбите на Общински съвет - Русе. Длъжността включва поддържане информационната система в електронния икономически портал на Община Русе, изготвяне на тримесечни справки по икономически показатели на общинските търговски дружества; изготвяне анализи на годишни финансови отчети на общинските търговски дружества; поддържане и актуализиране регистрите на общинските търговски дружества и предприятия и на търговските дружества с общинско участие; подготовка и организиране провеждането на публични търгове за приватизация; информационното обслужване на земеделските производители. Вторият конкурс е за длъжността "Младши експерт" в отдел "Стопански дейности и защита на потребителите" към Дирекция "Икономика и управление на собствеността " - 1 бройкa. Минималните и специфични изисквания предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са: степен на образование - професионален бакалавър; години на професионален опит - не се изискват. Допълнителни изисквания за длъжността: професионална област на висшето образование икономика, стопанско управление; да познава действащото законодателство: ЗМСМА, ЗДСл, ТЗ, ЗСч., Закона за концесиите /ЗК/ , ППЗК, ЗПСК, Наредбата за търгове и конкурсите, Наредбата за анализите и правното състояние и приватизационните оценки и за условията и реда за лицензиране на оценителите, Наредбата за възлагане извършването на дейности, свързани с подготовката за приватизация и следприватизационен контрол, Наредбата за задължителната информация, предоставяна на лицата, заявили интерес за участие в приватизацията по ЗПКС и за документите и сведенията, представляващи служебна тайна, както и Наредбите на Общински съвет - Русе. Длъжността включва събиране и систематизиране на информация. Обработка на база данни; административно обслужване и подпомагане дейността на по-високи длъжностни нива;събиране и систематизира информация свързана с дейността на общинските търговски дружества, Търговски дружества /ТД/ в които общината не е единствен собственик и общинските предприятия /ОП/ с цел поддържане актуални досиетата на ТД и ОП. Създава и актуализира Регистър на договори за приватизационни продажби. Начин на провеждане на конкурсите - тест и интервю: |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg