 © Ruse24.bg |  | Община Русе призовава собствениците на обекти в режим на етажна собственост, които още не са провели своите общи, събрания да го направят. Необходимо е да се предприемат следните действия: Провеждане на Общо събрание и приемане на решение за избор на управител/управителен съвет; Изготвяне на протокол от Общото събрание /ОбС/; Снабдяване с Книга на собствениците и нейното попълване; Управителят/ председателят на управителният съвет извършва следните действия :
Попълва заявление по образец на основание чл.5, ал.2 от Наредбата за вписване в публичния регистър на сградите в режим на етажна собственост.
Към заявлението се прилага копие от протокол от Общото събрание, заверено от управителя/председателя на управителният съвет.
При регистрацията се представя попълнена книга на собствениците.
Документите се представят в стая № 606, ет. 6, Община Русе.
За допълнителна информация и документи - отдел "Управление на етажната собственост", ет.6, ст.№606, тел.082/881 831 ; 830 или на информационния сайт на Община Русе -http://www.ruse-bg.eu/. |