Общинската администрация с висока оценка | ||||||
| ||||||
В изпълнение на заповед на Министъра на държавната администрация и административната реформа Николай Василев експерти от министерството извършиха проверка на вътрешните нормативни актове и организацията на административното обслужване в администрацията на Община Русе. В протокола от проверката високо е оценено обстоятелството, че са налични и много качествено разработени всички вътрешни устройствени документи, изисквани от наредбата за общите правила за организацията на административното обслужване : • Харта на клиента; • Стандарти за административно обслужване: • Вътрешни правила за организация на обслужването; • Инструкция за документационната и деловодната дейности; • Каталог на административните услуги; • Правила за прилагане на Закона за достъп до обществена информация; • Правилник за вътрешния трудов ред; • Правила за работата на администрацията при проверки на Омбудсмана на Република България. Проверяващите са отбелязали в протокола, че чрез Центъра за административни услуги и информация е спазен принципа за обслужване на едно гише, като точно и ясно са дефинирани чрез Устройствения правилник и длъжностните характеристики отговорностите и задълженията на служителите ангажирани в процеса по предоставяне на услуги на гражданите и юридическите лица. Звената за административно обслужване са обозначени според изискванията, осигурен е достъп на всички граждани, включително и на гражданите в неравностойно положение, осигурен е пълен обем от информацията - чрез различни форми за предоставяне, създадени са добри условия за гражданите и за работата на служителите, обобщават проверяващите експерти. Налична е и пълна техническа осигуреност и автоматизация на информационните и документалните процеси. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg