
ЗАРЕЖДАНЕ...
Русенската приходна администрация внедрява уникален проект | ||||||
| ||||||
За тази цел във външните коридори до вратите на салоните с работни места за приемане на декларации, издаване на удостоверения и проверка на здравния статус са поставени Бяла и Черна кутии с указания за тяхното използване. Всеки клиент, след като си получи Талона с пореден номер за опашката и после премине през работните места за обслужване, може на излизане да пусне Талона в една от тях - в Бялата, ако е доволен от обслужването или в Черната, ако не е доволен от отношението на приходните служители към него. Анонимността на клиентите е напълно гарантирана, защото никъде по талона не се фиксират техни данни. В главния компютър за управление на системата за опашки, обаче, има достатъчно информация, за да се разбере по номера за коя услуга, в колко часа и на кое работно място клиентът не е бил обслужен коректно, ако той е пуснал талона си в Черната кутия. Така в края на работния ден началникът на отдел „Обслужване" в ТД на НАП - Русе ще може да провери от кои служители са били недоволни клиентите и от работата на кои са останали удовлетворени. Целта на Проучването е всекидневно да се следи качеството на обслужване и да се стимулира неговото подобряване. То ще протече в два етапа, свързани с натоварените дни преди края на кампанията за подаване на данъчни декларации и в периода след нея. |
Абонирайте се за mail бюлетина ни ! | |
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона. | ![]() |
e-mail: |
Ще почивате ли идната зима? | |
Да, в България | |
Да, в чужбина | |
Не | |
Не съм решил/а още |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg