Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Институции
Криминални
Бизнес
Други
ТД на НАП представи новата си система за управление на опашки
Автор: Екип Ruse24.bg 11:28 / 15.08.2008Коментари (0)667
© Ruse24.bg
Системата за управление на опашките беше представена днес в териториалната дирекция на НАП днес. Въвеждането на системата се реализира по проект на Министерството на държавната администрация и административната реформа, в който са включени общо 26 офиса на НАП, 12 офиса на дирекция "Документи за самоличност" към МВР и един офис на КАТ. Системите за обслужване на чакащи клиенти съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети, екрани на всяко гише, комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване. В създадената зона за клиенти е монтирано устройство, което информира потребителите за предлаганите услуги, за времето за чакане и обслужване, насочват към съответното гише. Заявката на желаната услуга става чрез натискане на съответния бутон, като клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване, брой чакащи клиенти и др. Над 1600 клиенти са обслужени чрез системата за електронно управление на опашките в териториалната данъчна дирекция за два дни. Средно на ден се обслужват по 700 - 800 клиенти. В териториалната дирекция на НАП Русе "Система за управление на опашките" функционира от 11 август 2008 г.

Разположението на гишетата за предоставяне на услуги не е променено. Важно е да се знае, че устройствата за издаване на билети с пореден номер се намират на 3 и 7 етаж. Преди ползването на съответната услуга клиентът следва да се снабди с билетче от устройството. В самото устройство са описани отделните услуги в основно меню и подменюта. Напр. за да получите справка за здравноосигурителния си статус следва да се снабдите с билетче с номер за изчакване като натиснете бутона "Здравноосигурителен статус", подменю "Изясняване на здравен статус на осигурените лица". С получения номер следва да отидете на ет.6 /етажа е записан в самото билетче/ и да изчакате номерът Ви да бъде извикан от съответното гише. Това ще разберете като наблюдавате светлинното табло /такива табла са разположени на всеки от етажите на сградата/, на което при повикване ще светне вашият номер и номера на гишето, където ще бъдете обслужени.

За улеснение на клиентите в сградата и по етажите са поставени информационни табели, от които те могат да се информират от къде да получат билет с номер, къде /на кой етаж/ се извършват съответните услуги, къде са разположени съответните гишета, техните номера и какви услуги се предлагат там, както и в кое помещение са разположени съответните номера на гишета.

Тя е полезна и за ръководителите на администрацията, предоставяйки статистическа информация, важна при взимането на решения за подобряване на организацията на работа като време за обслужване, брой обслужвани клиенти, интензивност на обслужване, пиково време за обслужване, средно време на обслужване и на изчакване, брой работни места, предлагащи дадена услуга и др. / Екран мениджър /






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Парламентарни избори октомври 2024 г.
Международен технически панаир 2024
Зима 2023/2024 г.
Лято 2024
Земетресения в България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: