ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Агро
Министър Калин Стоянов: МВР няма отношение към реда за преминаване на "Дунав мост" | ||||||
| ||||||
Има се предвид, че за да се нареди камион на опашката на Дунав мост, той трябва да има номер от новия буферен паркинг. Без него служители на фирмата, която стопанисва паркинга, не допускат превозните средства до граничния пункт, предават от "РусеМедиа". Министър Калин Стоянов припомня, че в Наредбата за ГКПП са регламентирани контролните институции, имащи отношение към граничния контрол, и частни фирми не са в този списък. Той заявява още, че новият паркинг е публично-частно партньорство между Общината и частна фирма и целта му е да реши транспортен проблем с камионите, изчакващи на пътя. "МВР няма отношение и не участва в осъществяването на контрол по отношение на реда за достигане на товарните автомобили до ГКПП-Русе. Ангажиментите на МВР са единствено да организира спирането на товарните автомобили на определените за това места в Русе и Бяла, както и във вътрешността на страната, ако няма свободни места за паркиране“, се казва още в отговора. От него обаче така и не става ясно кой и в какво качество има право да въведе ред и да поеме отговорност за преминаване на границата в конкретния случай с опашките от тирове на Дунав мост. Общо трима депутати от Русе са задали въпроси за Дунав мост и трафика на товарни автомобили към министър Калин Стоянов. За момента отговор са получили Иван Белчев и Мартин Димитров от ПП-ДБ, като се чака и отговорът на въпроса на депутата от "Възраждане“ Златан Златанов. Мартин Димитров се интересува от проблема с неработещи гишета и бавно обслужване на ГКПП "Русе – Гюргево“. Обяснението е свързано с проверките, които извършват румънските власти. "Заплахите от незаконна миграция и контрабанда румънските гранични власти извършват проверки на всички товарни превозни средства, включващи физически контрол на товарните помещения. При случаи, когато те са с поставена пломба, се ползва газ-анализатор или детектор на сърдечния ритъм, като самата контролна процедура има определена продължителност , която обективно не може да бъде съкратена. Наличният човешки ресурс на пункта е максимално натоварен, като при необходимост се ангажират служители в почивка и от друго направление“, казва министърът. В отговора се посочва, че тъй като инфраструктурата не позволява увеличаване на работните места, единствената възможност за увеличаване на пропускателната способност е намаляването на контролните процедури чрез поетапното им извеждане от зоната на пункта. Тази мярка е задължителна като подготвителна за присъединяването на България към Шенгенското пространство. Въпросът на Златан Златанов е сходен, тъй като е свързан с осигуряването на по-добра проходимост на ГКПП "Дунав мост“. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Мари на Гала с едно счупено и едно пукнато ребро след раждането
11:06 / 04.11.2024
Певицата Прея с много тежка изповед
17:11 / 03.11.2024
Три прости съвета как да изберем вкусно кисело зеле
11:27 / 03.11.2024
Боливуд се мести в България
14:17 / 03.11.2024
Президентът с повод да почерпи
13:12 / 03.11.2024
НИМХ са готови с прогнозата за другата седмица. Подгответе се!
11:25 / 03.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@ruse24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Ruse24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Ruse24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Ruse24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: