Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Институции
Криминални
Бизнес
Други
Русенци доволни от обслужването в НАП, сочи анкетата на агенцията
Автор: Екип Ruse24.bg 17:25 / 02.10.2009Коментари (0)265
©
Русенци са доволни от професионализма и отношението към тях на служителите в салоните за обслужване на клиенти на Териториалната дирекция на НАП - Русе, но негодуват срещу неподходящите условия за изчакване в офиса на ул. „Църковна независимост" - 16. Това са основните изводи от направеното през септември разширено проучване за мнението на клиентите, в което на 4 пункта бяха предоставени 200 анкетни формуляри за доброволно попълване. На 7-те въпроса в тях са отговорили 63 русенци, което определя добра активност от 32 на сто. На основния въпрос „Доволни ли сте от обслужването, предоставяно ви от нашите служители?" с "Да" са отговори 97 %, а останалите с "донякъде". Същите са стойностите, с които се оценява и отношението към клиентите. Нивото на професионализъм на служителите е оценено като високо от 65 % от клиентите, а като средно от 29 %. От съдействието и отзивчивостта на приходните служители са доволни 94 % от анкетираните, а другите са посочили, че не са имали необходимост от помощ. На въпроса "Удовлетворени ли сте от условията, в които изчаквате и ви обслужват?" позитивен отговор са дали 59 %, а останалите са изтъкнали неудобството на тесните коридори, липсата на пейки и желанието си билетоподаващите устройства да бъдат на първия етаж. На запитването за очакванията от приходната администрация и препоръките към предлаганото от нея обслужване, мнозинството са изтъкнали необходимостта от подобряване на програмните продукти и електронните услуги и на условията за работа и изчакване. Русенци са отправили и предложения за разработване от НАП на услуги по интернет, но без използването на електронен подпис; организиране на обучения за клиентите по нови програмни продукти и дори за една законодателна промяна - да не се подават ежемесечно осигурителни декларации.

„Клиентите ни обективно отличиха нашето старание в тяхното обслужване, а съм убеден, че, след преместването ни в близко време в новата сграда на ТД на НАП - Русе, ще им предоставим и отличните условия, които заслужават и след 6 месеца пак ще потърсим тяхното мнение." - коментира резултатите от анкетата директорът на русенската приходна администрация Любомир Димитров.






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Хороскоп за деня
51-ото Народно събрание
Природни стихии
Наводнения във Валенсия
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: