Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Институции
Криминални
Бизнес
Други
Русенци доволни от обслужването в НАП, сочи анкетата на агенцията
Автор: Екип Ruse24.bg 17:25 / 02.10.2009Коментари (0)266
©
Русенци са доволни от професионализма и отношението към тях на служителите в салоните за обслужване на клиенти на Териториалната дирекция на НАП - Русе, но негодуват срещу неподходящите условия за изчакване в офиса на ул. „Църковна независимост" - 16. Това са основните изводи от направеното през септември разширено проучване за мнението на клиентите, в което на 4 пункта бяха предоставени 200 анкетни формуляри за доброволно попълване. На 7-те въпроса в тях са отговорили 63 русенци, което определя добра активност от 32 на сто. На основния въпрос „Доволни ли сте от обслужването, предоставяно ви от нашите служители?" с "Да" са отговори 97 %, а останалите с "донякъде". Същите са стойностите, с които се оценява и отношението към клиентите. Нивото на професионализъм на служителите е оценено като високо от 65 % от клиентите, а като средно от 29 %. От съдействието и отзивчивостта на приходните служители са доволни 94 % от анкетираните, а другите са посочили, че не са имали необходимост от помощ. На въпроса "Удовлетворени ли сте от условията, в които изчаквате и ви обслужват?" позитивен отговор са дали 59 %, а останалите са изтъкнали неудобството на тесните коридори, липсата на пейки и желанието си билетоподаващите устройства да бъдат на първия етаж. На запитването за очакванията от приходната администрация и препоръките към предлаганото от нея обслужване, мнозинството са изтъкнали необходимостта от подобряване на програмните продукти и електронните услуги и на условията за работа и изчакване. Русенци са отправили и предложения за разработване от НАП на услуги по интернет, но без използването на електронен подпис; организиране на обучения за клиентите по нови програмни продукти и дори за една законодателна промяна - да не се подават ежемесечно осигурителни декларации.

„Клиентите ни обективно отличиха нашето старание в тяхното обслужване, а съм убеден, че, след преместването ни в близко време в новата сграда на ТД на НАП - Русе, ще им предоставим и отличните условия, които заслужават и след 6 месеца пак ще потърсим тяхното мнение." - коментира резултатите от анкетата директорът на русенската приходна администрация Любомир Димитров.






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Хороскоп за деня
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Бюджет 2024
Зима 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: