Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Институции
Криминални
Бизнес
Други
Скандал: Шефът на Русенската опера без диплома
Автор: Екип Ruse24.bg 12:55 / 15.05.2013Коментари (7)1993
© Ruse24.bg
Шефът на Русенската опера Найден Тодоров се оказа, че няма легитимна диплома за бакалавър от Виена, но въпреки това се сдобил с по-високата магистърска степен в Нов български университет.

Във визитката му на сайта на операта е посочено, че от 1993 година е студент на проф. Карл Остерайхер и проф. Урош Лайович във Виенския университет, който завършва през 1996 година. През 2001 година пък става магистър в Нов български университет. Никъде в регистрите обаче не фигурира бакалавърската му диплома.

Преди около 2 години в аналогична ситуация се оказа директорът на операта в Стара Загора Веселин Стойков, съобщава "Телеграф". При заемането на високия пост той представил магистърска диплома от НБУ, но в последствие се оказало, че няма завършена бакалавърска степен. Заради гафа Стойков светкавично беше уволнен.

Според правилата в родното образование всеки, който придобие образователна степен в чужбина и получи документ за това, е длъжен да го легализира. Това става в Националния център за информация и документация към Министерството на образованието. Резултатът от проверката остава завинаги в архива на ведомството и при нужда може да се направи насрещна проверка. 

Според служителите на центъра при тях не е постъпвала диплома за бакалавър на Найден Тодоров от Виена, което на практика означава, че у нас той няма ценз. Потърсен за коментар, шефът на Русенката опера призна, че действително не разполага с диплома от чужбина за бакалавър. По думите му у нас подобен документ за диригент не се признава и тази специалност се учи само в квалификационна степен магистър. 

Тя обаче не е записана в държавно регулираните специалности, които задължително са по 5 години и за тях се дава директно магистърска степен. 

"Впоследствие кандидатствах в НБУ и учих 2 години за бакалавър и 1 за магистър", допълни още музикантът.

На въпрос защо е учил толкова кратко, при положение че продължителността на бакалавърския курс е поне 4 години, Тодоров отговори, че е представил "легализирана и призната академична справка от Виена". За подобен документ от образователното министерство обаче не потвърдиха.



Източник: БЛИЦ






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 07.09.2013 г.
0
 
 
НАЙДЕН ТОРОДОВ Е ПРОСТО ЕДНА КАРИКАТУРА НА ДИРИГЕНТ И МНОГО СЛАБ МУЗИКАНТ С ДИПЛОМА САМО ЗА СРЕДНО ОБРАЗОВАНИЕ, ПРОСТ ТРОМПЕТИСТ, КОЙТО СЕ МЪЧИ ДА ДИРИЖИРА И ИЗМЪЧВА МУЗИКАТА С БЕЗДАРИЕТО СИ. СКОРО ЩЕ БЪДЕ СЪДЕН И ИЗХВЪРЛЕН ЗАРАДИ ТОВА, ЧЕ Е ИЗЛЪГАЛ ЗА ДИПЛОМАТА СИ, КАКТО СЕ СЛУЧИ В ОПЕРАТА НА СТАРА ЗАГОРА.
Aнонимен
на 22.06.2013 г.
0
 
 
Да, но Найден Тодоров е доказано слаб диригент. Прочетете за него критиките от известни наши музиковеди, които анализират работата му. Освен, че съсипа музикален Русе, стана милионер на гърба на бедните ни музиканти и се гаври с всичко! Затова го изгониха от доста места и сега се е впил като кърлеж в Русе, защото няма къде другаде да отиде.
Aнонимен
на 07.06.2013 г.
0
 
 
В чийто възвишен диалог трудно се намесваше диригентът НАЙДЕН ТОДОРОВ. За него раздвижването на музикалния текст е май все още трудна за постигане цел, да не говорим за други неща. Въпреки това оркестърът следеше доста внимателно ?разговора? между солистите - и по-чувствителната част от него се включи в създаването на общия музикален порядък. Фантастичната симфония на Берлиоз бе творбата на втората част от концерта. Дори и тази композиция с ефектността си, с естествената оркестрова виртуозност, с релефа на образите и, най-вече, пределно ясна с програмата си (тук има само да се живописва) се оказа концептуално трудна за НАЙДЕН ТОДОРОВ. СЛУШАХМЕ ЕДНО СЪВСЕМ ПЪРВОСИГНАЛНО ИЗПЪЛНЕНИЕ, ДОСТА ЧЕСТО ПРЕДНАЗНАЧЕНО ЗА ТЕЖКО ЧУВАЩИ ХОРА! Защото Найден Тодоров още не е наясно с фразиране, с динамики, с темпови колебания. И с балансиране на оркестъра според фактурата на произведението. Доста безгрижен човек, можеш и да се усмихнеш. Но изведнъж си даваш сметка, че тъкмо такава ?диригентска визия и естетика? в момента се шири из милата ни родина и възпитава публиката с подобен комиксов възглед за музиката. В чийто възвишен диалог трудно се намесваше диригентът НАЙДЕН ТОДОРОВ. За него раздвижването на музикалния текст е май все още трудна за постигане цел, да не говорим за други неща. Въпреки това оркестърът следеше доста внимателно ?разговора? между солистите - и по-чувствителната част от него се включи в създаването на общия музикален порядък. Фантастичната симфония на Берлиоз бе творбата на втората част от концерта. Дори и тази композиция с ефектността си, с естествената оркестрова виртуозност, с релефа на образите и, най-вече, пределно ясна с програмата си (тук има само да се живописва) се оказа концептуално трудна за НАЙДЕН ТОДОРОВ. СЛУШАХМЕ ЕДНО СЪВСЕМ ПЪРВОСИГНАЛНО ИЗПЪЛНЕНИЕ, ДОСТА ЧЕСТО ПРЕДНАЗНАЧЕНО ЗА ТЕЖКО ЧУВАЩИ ХОРА! Защото Найден Тодоров още не е наясно с фразиране, с динамики, с темпови колебания. И с балансиране на оркестъра според фактурата на произведението. Доста безгрижен човек, можеш и да се усмихнеш. Но изведнъж си даваш сметка, че тъкмо такава ?диригентска визия и естетика? в момента се шири из милата ни родина и възпитава публиката с подобен комиксов възглед за музиката. В чийто възвишен диалог трудно се намесваше диригентът НАЙДЕН ТОДОРОВ. За него раздвижването на музикалния текст е май все още трудна за постигане цел, да не говорим за други неща. Въпреки това оркестърът следеше доста внимателно ?разговора? между солистите - и по-чувствителната част от него се включи в създаването на общия музикален порядък. Фантастичната симфония на Берлиоз бе творбата на втората част от концерта. Дори и тази композиция с ефектността си, с естествената оркестрова виртуозност, с релефа на образите и, най-вече, пределно ясна с програмата си (тук има само да се живописва) се оказа концептуално трудна за НАЙДЕН ТОДОРОВ. СЛУШАХМЕ ЕДНО СЪВСЕМ ПЪРВОСИГНАЛНО ИЗПЪЛНЕНИЕ, ДОСТА ЧЕСТО ПРЕДНАЗНАЧЕНО ЗА ТЕЖКО ЧУВАЩИ ХОРА! Защото Найден Тодоров още не е наясно с фразиране, с динамики, с темпови колебания. И с балансиране на оркестъра според фактурата на произведението. Доста безгрижен човек, можеш и да се усмихнеш. Но изведнъж си даваш сметка, че тъкмо такава ?диригентска визия и естетика? в момента се шири из милата ни родина и възпитава публиката с подобен комиксов възглед за музиката. В чийто възвишен диалог трудно се намесваше диригентът НАЙДЕН ТОДОРОВ. За него раздвижването на музикалния текст е май все още трудна за постигане цел, да не говорим за други неща. Въпреки това оркестърът следеше доста внимателно ?разговора? между солистите - и по-чувствителната част от него се включи в създаването на общия музикален порядък. Фантастичната симфония на Берлиоз бе творбата на втората част от концерта. Дори и тази композиция с ефектността си, с естествената оркестрова виртуозност, с релефа на образите и, най-вече, пределно ясна с програмата си (тук има само да се живописва) се оказа концептуално трудна за НАЙДЕН ТОДОРОВ. СЛУШАХМЕ ЕДНО СЪВСЕМ ПЪРВОСИГНАЛНО ИЗПЪЛНЕНИЕ, ДОСТА ЧЕСТО ПРЕДНАЗНАЧЕНО ЗА ТЕЖКО ЧУВАЩИ ХОРА! Защото Найден Тодоров още не е наясно с фразиране, с динамики, с темпови колебания. И с балансиране на оркестъра според фактурата на произведението. Доста безгрижен човек, можеш и да се усмихнеш. Но изведнъж си даваш сметка, че тъкмо такава ?диригентска визия и естетика? в момента се шири из милата ни родина и възпитава публиката с подобен комиксов възглед за музиката. В чийто възвишен диалог трудно се намесваше диригентът НАЙДЕН ТОДОРОВ. За него раздвижването на музикалния текст е май все още трудна за постигане цел, да не говорим за други неща. Въпреки това оркестърът следеше доста внимателно ?разговора? между солистите - и по-чувствителната част от него се включи в създаването на общия музикален порядък. Фантастичната симфония на Берлиоз бе творбата на втората част от концерта. Дори и тази композиция с ефектността си, с естествената оркестрова виртуозност, с релефа на образите и, най-вече, пределно ясна с програмата си (тук има само да се живописва) се оказа концептуално трудна за НАЙДЕН ТОДОРОВ. СЛУШАХМЕ ЕДНО СЪВСЕМ ПЪРВОСИГНАЛНО ИЗПЪЛНЕНИЕ, ДОСТА ЧЕСТО ПРЕДНАЗНАЧЕНО ЗА ТЕЖКО ЧУВАЩИ ХОРА! Защото Найден Тодоров още не е наясно с фразиране, с динамики, с темпови колебания. И с балансиране на оркестъра според фактурата на произведението. Доста безгрижен човек, можеш и да се усмихнеш. Но изведнъж си даваш сметка, че тъкмо такава ?диригентска визия и естетика? в момента се шири из милата ни родина и възпитава публиката с подобен комиксов възглед за музиката. В чийто възвишен диалог трудно се намесваше диригентът НАЙДЕН ТОДОРОВ. За него раздвижването на музикалния текст е май все още трудна за постигане цел, да не говорим за други неща. Въпреки това оркестърът следеше доста внимателно ?разговора? между солистите - и по-чувствителната част от него се включи в създаването на общия музикален порядък. Фантастичната симфония на Берлиоз бе творбата на втората част от концерта. Дори и тази композиция с ефектността си, с естествената оркестрова виртуозност, с релефа на образите и, най-вече, пределно ясна с програмата си (тук има само да се живописва) се оказа концептуално трудна за НАЙДЕН ТОДОРОВ. СЛУШАХМЕ ЕДНО СЪВСЕМ ПЪРВОСИГНАЛНО ИЗПЪЛНЕНИЕ, ДОСТА ЧЕСТО ПРЕДНАЗНАЧЕНО ЗА ТЕЖКО ЧУВАЩИ ХОРА! Защото Найден Тодоров още не е наясно с фразиране, с динамики, с темпови колебания. И с балансиране на оркестъра според фактурата на произведението. Доста безгрижен човек, можеш и да се усмихнеш. Но изведнъж си даваш сметка, че тъкмо такава ?диригентска визия и естетика? в момента се шири из милата ни родина и възпитава публиката с подобен комиксов възглед за музиката.
Aнонимен
на 29.05.2013 г.
0
 
 
Оги, чух Найден да казва тези дни, че му писнало от теб. Радвам се, че най-накрая му влезна в полезрението и чакам с удоволствие битката между вас. Който и да спечели, все ще ми е кеф че другия е загубил...
Aнонимен
на 27.05.2013 г.
0
 
 
Да, но Найден Тодоров е доказано слаб диригент. Прочетете за него критиките от известни наши музиковеди, които анализират работата му. Освен, че съсипа музикален Русе, стана милионер на гърба на бедните ни музиканти и се гаври с всичко! Затова го изгониха от доста места и сега се е впил като кърлеж в Русе, защото няма къде другаде да отиде.
0
 
 
Дали има или няма легитимна диплома не е толкова важно. Важно е как вървят нещата в Русенската Опера, а те вървят добре. Ако се осланяме на глупавите български изисквания за ценз, то Бил Гейтс или Стив Джобс никога не биха могли да започнат работа в русенски или български институции, защото и двамата нямат дипломи ... Ако погледнем образователно-квалификационните степени на работещите в русенската общинска или Областна управа, ще видим само магистри по най-различни науки, но реално става дума за абсолютни некадърници и нещастници.
Коментарите са на публикуващите ги. Ruse24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Декември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Зима 2024/2025 г.
Световна черна хроника
Катастрофи във Варна
Коледно-новогодишни празници 2023/2024
Катастрофи в България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Русенци във facebook
RSS за новините
Статистика: